Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Ei ole minun bandu joenkaupungissa ollut, mutta olisiko se ollut Creativen bandu, jos se oli tummansininen väriltään sekä yoshimuran putkisto trs rosteri vaimentimella, alakatteella yms. Minulla kun se bandu on mustan värinen...
Ei ole minun bandu joenkaupungissa ollut, mutta olisiko se ollut Creativen bandu, jos se oli tummansininen väriltään sekä yoshimuran putkisto trs rosteri vaimentimella, alakatteella yms. Minulla kun se bandu on mustan värinen...
Eiks se mee vähä silleen että se missä on soundit hyvät ni niitä on monella, eli jos harvinaista haet missä tosi hyvät äänet ni menee ettimiseksi.. Niin ja kun kaikilla näkyy olevan perhana hyvät äänet oli slipari mikä tahansa niin ei kai tuossa niin hirveästi enää miettimistä ole minkä ostaa..
en kyllä huomannu ite mittää merkittävää eroa yoshimuran laserin ja micronin välillä ku kuuntelin netistä löytämälläni ohjelmalla näitä tunnetuimpia merkkejä. p.s millaisia teho-eroja on sliparin ja kokoputkiston välillä? esim suutinsarjan sekä powercommanderin kans yhistettynä.
ainaki hinta eroa tuntuu olevan jopa toistatuhatta euroa varsinki yoshimuran kohalla.