Myös kohtalaisen arvokas merkki, koska pelkkä slipari maksaa sen 810€.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Myös kohtalaisen arvokas merkki, koska pelkkä slipari maksaa sen 810€.
Mulla on cbr 900 firebladessa IXIL:in hiilikuitu putki (ovaali) ja on muuten matalat murina! todella moni on tullu kehumaan putken soundeja ja kyselemään merkkiäIxili näyttää kyllä hyvältä. Olisko mp3 tiedostona ääninäyte ?Onko kellään kokemusta Vance&Hines putkesta ?![]()
Saako muka aratan saa 500-600€ butjetilla?Jos todellista laatua haluaa, niin sitten kannattaa tsekata Aratan tarjonta![]()
Äh, liian kliininen soundi mun makuun aikakin tuon näytteen perusteella. Selvästi eniten miellytti micron. Matalaa papatusta alakierroksilla ja sopivan raaka soundi ylempänä.Kyllä vaikuttais Arrow parhaimmalta vaihtoehdolta noiden äänien perusteella.
ixil competition on helmi varsinkin aluna! kyllä!Ixilin sliparissa on ainakin semmoset sopivan matalat soundit,"pehmeä murina",mutta korkealla myös kiekuu.
Allekirjoitan täysin tuon väittämän,itsellä on Ixilin ovaali hiilikuitukannu omassa mopossa kiinni,50mm huilulla ja äänet on enemmän kuin kohdillaan..Ixilin sliparissa on ainakin semmoset sopivan matalat soundit,"pehmeä murina",mutta korkealla myös kiekuu.
Mulla on Cebarissa G&G: titaaninen slipari, eikä sen ääniä voi kyllä kimeäksi kutsua. Matalilla kierroksilla <-5000rpm putkesta lähtee matala ja kumea murina. Yläkierroksilla sitten kunnon karjunta, joka ei muistuta onneksi vanhan (vaimenninvillattoman) Laserin terässliparin ääntäNiin, käsitykseni mukaan hiilareissa matalat äänet, titaanisissa kimeät, teräksisissä "vakio" äänet.
Asiasta toiseen mut oliks tämä banditti tässä viikolla joensuussa konejönneillä?Saako muka aratan saa 500-600€ butjetilla?Jos todellista laatua haluaa, niin sitten kannattaa tsekata Aratan tarjonta![]()