• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Missä pyörässä on eniten ns. Munaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BlackCat
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Missä pyörässä on eniten ns. Munaa -

• Aprila

Ääniä: 0 0,0%
  • BMW

• Ducati

Ääniä: 2 100,0%
  • Harley Davidson

• Honda

• Jawa

• Kawasaki

• KTM

• Suzuki

• Yamaha

• Ääniä yhteensä
    2
Ei löydy munaa omasta pärrästä, mutta mulle riittää se, että se on pieniruokainen hieman ylipainoinen kunnon narttu. Siis vanha vikseni
biggrin.gif
Mutta koska tuo ei eroakaan vielä tunnu haluavan, johtunee saamastaan huolenpidosta, niin yhdessä vielä kieritään tuolla maailmalla sen kumisten tassujen avulla.
smile_org.gif
Älä nyt T1 oloe turhan vaatimaton, VX tulee ritirinnan valoista seuraaviin vaikka 1100 GPZ:n kanssa, kunhan seuraavat valot ei ole liian kaukana. Kokeiltu on. Se saatanallinen nöyryytyys on varmaan vieläkin sen perhettään hakkaavaan pienimunaisen Kawamiehen mielessä....
Liikenneympyrä, siis kiertoliittymä olisi kivempi.
biggrin.gif
Vähän niin kuin "viimeinen tuoli- leikki"
tounge.gif

Vaan onhan tolla jo vanhuksella jo huristeltu. Tain kaivaa sille ihan oikean haudan, ja arkunkin ostaa, kun sen maanpäällinen taivallus loppuu. Eihän sellasta vanhaa ämmää voi edes kierrätykseen viedä, saati antaa nuorille pojille
biggrin.gif

Joo..kyllä mä sen arkkuun paan kun kuolee, maahan ainaskin..ja ostan sitte uuden bmw,n gs,än ettei tää vikseni tuu mustixexi.
biggrin.gif

Ei ainakaan missään japanin vessassa
033102ass_1_prv.gif
Mielestäni aiheena oli, että missä pyörässä sitä munaa on ja ei suinkaan missä sitä EI ole. Mielipiteesi tuli jo melko selväksi, mutta tarkenna ihmeessä, että missä pyörässä sitä munaa muka sitten on.

Omana mielipiteenäni sanoisin, että yhdessäkään vakiopyörässä suoraan kaupan hyllyltä ei ole mielestäni munaa. Ei edes Rocket kolmosessa tai Hajupuskassa. Vakio on vaan niiin tylsä ja massasta erottumaton. Munakkaita pyöriä ovat kustomoidut pyörät, jotka omistaja on rakentanut mieleisekseen.

Terveisin nimimerkki: "65 vaihdettua tai täysin uutta osaa pyörässä ja jatkoa seuraa".

Kysymys on tavallaan melko tyhmästi aseteltu, koska
on vain harvoja merkkejä, joissa on koko merkkinä "munaa"
useimpien mielikuvissa. Sen sijaan isoilta japanilaismerkeiltä
löytyy kyllä useita (keskenään ihan erilaisia) malleja, joissa
on toisten mielestä paljonkin munaa. Joku voi tykätä wokki-kustomista
(1900-kuutioinen Yamahan custom, vaikka)
tai joku toinen äärimmäisen tehokkaasta kyykkymoposta.

Merkit, jotka noita valmistavat, tekevät malleja ihan laidasta
laitaan. Jos äänestys kohdistuu vain merkkiin, lopputuloksena
Harlikka ja Ducati (ja ehkä joku muu) saavat tavallaan
ansiottomia ääniä. :-)

Ja toisaalta oikeasti: ihan sama.
033102beer_1_prv.gif

Ja toisaalta oikeasti: ihan sama.
033102beer_1_prv.gif
Niinpä. Munakas pyörä vaan on munakas. Mun mielestä munakkuudella ei ole mitään tekemistä pyörän merkin kanssa. Mulle on aivan sama mitä merkkiä pyörä on, jos se vaan on siisti. Mulle on ihan sama vaikka mun pyörän merkki olisi Trabant. Mä ajaisin sillä siitä huolimatta. Toisaalta...ihan sama.
033102beer_1_prv.gif

Vaikeeta vastata tämmöseen, koska on mun mielestä on tosi paljon pyöriä jossa on munaa tai ainakin semmosia joita haluaisin
tounge.gif
tällä hetkellä kiikarissa ois aprilian caponord /suitsan sv 1000,gsx-1400 tai kotarin 950 supermoto, mut sit kun must tulee vanha ja väsynyt niin sit ostan hd-fat boyn
baaa.gif
ehkä
nixweiss.gif

Menee melkein silleen, että mitä vanhempi pyörä, sitä enemmän munaa..uusista merkeistä KTM.

Mitähän noita ois.. no vanhemmista ainakin Africa Twin, HD WLA, Indian Chief, Kawa H2, MöhköKawa, Boss Hoss, Jawa Six Days, Triton....onhan niitä.

Mitään tusinamuovipyörää en listannut vaikka niissä tehoa, nopeutta ja ajo-ominaisuuksia on enemmän kun noiss e.m. yhteensä. Rakennetuissa munaa löytyy, joissakin enemmän ja joissakin vähäsemmän..

Ja tämähän on vain mielipiteeni tsastnau, huomenna se saattaa olla jo erikin.

cool.gif

buttrock.gif
Kyllä sitä MUNAA on harrikassa, vaikka itse Hondalla ajelenkin. Voisi vaikka kakkospyöräksi ajatellakin.

buttrock.gif
Kyllä sitä MUNAA on harrikassa, vaikka itse Hondalla ajelenkin. Voisi vaikka kakkospyöräksi ajatellakin.
Juu on mutta sanoisin että olis mentävä hiukan kauemmas ajassa, ei noi uudet juuri poikkea muista massapyöristä.

Faija kertoi kokeilleensa 40-50 lukujen taitteessa jotain wanhaa H-D:tä tai Inkkaria jossa oli erikseen käsikäyttöinen öljypumppu, olisiko ollut venttiilikoneistoa varten? Siihen lisäksi jalkakytkin ja käsivaihteet niin aletaan puhumaan miesten pyöristä...

Melkein sanoisin että sitä enemmän munaa mitä vähemmän elektroniikkaa, jarrulevyjä, muovia ja ajo-ominaisuuksia.
Aikas hyvin pärjää GT-Suizat ja Mach-Kawat noissa kekkereissä...

Kyllä se tälleen "vanhana akkana" aina tulee mieleen tosta "munaa" sanasta se "möhkö"
tounge.gif

Vaikka varmaan tänä pänä sen ajo-ominaisuuksille ym. nauretaan mennen tullen, mut kyllä se vaan mun silmää "hiveli" jo 16 vuotiaana ja edelleen pää kääntyy, kun sellasen jossain nään.
Kuinka usein hieatsun suoralla kateltiin kuola valuen, kun poijjaat tuli möhköllä (niit oli sillon useempikin) koko suoran keula pystyssä..*huoh*
Oispa niin paljon rahaa, et vois ostaa sellasen ihan vaan sen takii, et se on "pala historiaa" (ainakin mulle
tounge.gif
)

Back