• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Missä pyörässä on eniten ns. Munaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BlackCat
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Missä pyörässä on eniten ns. Munaa -

• Aprila

Ääniä: 0 0,0%
  • BMW

• Ducati

Ääniä: 2 100,0%
  • Harley Davidson

• Honda

• Jawa

• Kawasaki

• KTM

• Suzuki

• Yamaha

• Ääniä yhteensä
    2
Tässä.

Vaikka eikö se oikeasti ole niin että kuski tekee pyörästä "munakkaan"?. Jos V. Rossi ajaa MZ:taa kyynärpääkin maata viistäen niin siinä on munaa, mutta jos joku wannabe ravintolabaikkeri ei uskalla ajaa sikakalliilla uudella kromikokoelmallaan jos vähänkin näyttäsi siltä että voisi tulla sadetta niin siinä ei ole munaa nimeksikään, vaikka itse pyörä olisi eniten hardcore koko maailmassa.

/MarcusB

Vaikea panna paremmaksi.
tounge.gif

Tässä.

Vaikka eikö se oikeasti ole niin että kuski tekee pyörästä "munakkaan"?. Jos V. Rossi ajaa MZ:taa kyynärpääkin maata viistäen niin siinä on munaa, mutta jos joku wannabe ravintolabaikkeri ei uskalla ajaa sikakalliilla uudella kromikokoelmallaan jos vähänkin näyttäsi siltä että voisi tulla sadetta niin siinä ei ole munaa nimeksikään, vaikka itse pyörä olisi eniten hardcore koko maailmassa.

/MarcusB
Paskanmarjat se ei kyllä Jawaa tee "munakkaaksi" peliksi,vaikka sitä ajais Rossi norsukyydissä ja molempien kypärät hakkaisivat mutkissa maata
tounge.gif

Silloin kuskissa on sitä,mutta pyörässä ei!!!

Kysymyshän oli et missä pyörämerkissä on munaa,ei siitä mitä tarpeeksi taitava ratakettu pystyy sillä paskalla malmiläjällä tekeen
033102bebe_1_prv.gif

Linkkisi pyörän päällä oli ainakin mulle munaa tarpeeksi
biggrin.gif

Eipä tuossa listassa Norsua näkynyt, niin piti laittaa Ducati. Ehkä
ensi kerralla mieli on toinen.

Allekirjoituksestahan se pyörä löytyy  
buttrock.gif

Ja värillä ei ole mitään väliä kunhan on mattamusta.....

V*tustako minä tiedän? Omassa pyörässä tietysti on eniten munaa. Merkki tosin vaihtuu vähän väliä.

Gary Fisherin maastofillarin satulalla,kun sotken sillä kesällä terassille.Toiseksi eniten 10R Kawassa,jossa kyllä meisseliä piisaa.

Molemmissa, Trumpan Rocketissa ja Jammun V-maxissa on munaa, molemmat vaatii miestä eikä marjanpoimijaa ajamiseen
033102bebe_1_prv.gif

Ehkä siihen vois vielä laittaa H-D:n rodin
idea3.gif

Hmm...miten ihmeessä tuo pyörien corolla on kärjessä äänestyksessä? Siinä ei ole mitään munaa, jos samanlaisia mahtuu 13 tusinaan.
wink.gif

Edit: merkit joilla on tällä hetkellä munakkaimmat pyörät: Buell, Ducati, KTM, Trumppa ja HD:n jotkut mallit.

Back