Täällä samoin...Ajotakin povarissa, katsastuskonttorilta saadun muovitaskun sisällä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä samoin...Ajotakin povarissa, katsastuskonttorilta saadun muovitaskun sisällä.
Kyllä...Näin myös minä teenPidän teknistä osaa muovitaskussa ajopuvun povitaskussa.
Siellä!Minigrip pussissa ajotakin rintataskussa. Panen sen sinne keväällä ja seuraavan kerran avaan vetoketjun sitten ajokauden lopussa.
Toissa kesänä eivät ainakaan edes huomanneet että oli kopio kyseessä kun rekkariotetta(edellistä mallia) kyselivät, kopio oli värikopiokoneella otettu, ja sitä ei juuri aidosta erottanut(toki toinen puoli oli tyhjä). Kyseinen poliisisetä oli enemmän kiinnostunut ajokortistani, joka lähti 3.5kk kuivumaan... Viime kesän aito rekkariote oli lisäksi hukassa koko kesän, taisi löytyä vasta kun olin myymässä pyörää nyt keväällä...Originaali kämpillä, kopioita vaihteleva määrä satulan alla, takalaukussa tai taskussa, laminoituna tai ilman...
Saas nähdä mitä setä sininen sanoo, kun sille lätkäsee kopion kouraan...
Mulla on ihan vaan lompakossa, kun tosiaan ei voi tietää, minkä mekon sitä milloinkin päälleen laittaa!Mulla on ihan satulan alla. Koskaan ei tiedä, mikä mekko päällä sitä lähtee kaahaamaan, joten muuten saattaa unohtua.
Täällä samoin...Ajotakin povarissa, katsastuskonttorilta saadun muovitaskun sisällä.![]()