• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Missä pidätte rekisteriotetta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimmies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mopottimessa niin kulukee aina mukana.
Kopiolla ei käsittääkseni paljon ajella ja siitä taitaapi tulla pikavoitto...en ole ihan varma mutta siinä rekisteriotteessa taitaa lukea että pitää säilyttää AJOSSA mukana - voi olla että muistan väärin mutta kohtahan tuon näkee kun aurinko vähän vielä lämmittää ja viittii tuon mopottimen kimppuun käydä

sikaarikotelossa mopottimen lestan alla rullalla. On tosin pieni homma kaivaa se sieltä esiin sinitakille.

Ajopuvun taskussa...takkia vaihtaessa joskus jääny pois matkasta, joten tarkotus tulevalle ajokauelle taiteilla se jotenki CBR:n syövereihin piilhon tarvittaessa näkösille otettavaksi.

Itse tehdyssä muovitaskussa ja vielä päällystettynä minigrip-pussilla ja sijoitettuna ajotakin taskuun.

Ajotakin (melkein)vedenpitävässä taskussa muovin sisässä ja takki on aina mopoillessa päällä.

Lompakossa.
Toi uus iso on ihan syvältä, taiteltuna sykkyrälle ja koht ei mitään selvää saa.

Lompakossa. Joskus oli penkin alla minigrip-pussissa, mutta Saksan laivaan mennessä huomasin, että kosteudenpitävyys pussissa ei ollutkaan ollut ihan sataprossaista
biggrin.gif
Ja tietty se oli vielä taitettu. Oli kiva kaapia satamatädille auki sellaista märkää paperilakanaa
tounge.gif

Toistaiseksi pyörä ei ole liikkunut minnekään ilman että olen ollut matkassa mukana (en aina itse omallapyörällä) joten lompakossa kulkee mukana.

turhaan tuo on lompsassa ollu , ei koskaan kukaan kysyny
taijampa jättää kotiin enskesän

Sellanen joku tablettituubi "siis isoja pillereitä", jotain öö vitamiini juttuja
033102beer_1_prv.gif
Niin siihen rekkaripaperi käärölle ja penkin alle. Eikait kukaan nyt piä kotilon rekisteri otetta lompsassa, joten eikait moponkaa
tounge.gif
033102beer_1_prv.gif

Minigrip pussissa ajotakin rintataskussa. Panen sen sinne keväällä ja seuraavan kerran avaan vetoketjun sitten ajokauden lopussa.

Back