• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Missä pidätte rekisteriotetta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimmies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Arvon pyöräilijät
bowdown.gif

Missä säilytätte rekisteriotetta? Tai missä säilyy parhaiten? Mietin laminoinnin teettämistä (taitettuna mahtuis satulan alle), senhän voi tarvittaessa rikkoa jos setä on myymässä jäätelöä ja haluaa tarjota pillimehua ja nähdä ne paperit.

Tai olisko mahdollista arvon motorikerholaiset tehdä adressi, jotta voitaisiin oikeaksi todistettua jäljennöstä pitää ajossa mukana.

Vai onko tää mikään ongelma edes?
withstupid.gif

Laminoin kontaktimuovilla ja pidän ajopuvun taskussa. Pyörään nyt ei ainakaan kannata laittaa ==> jos varastetaan niin siellä on sitten kivasti paperitkin mukana.

Mulla on ihan satulan alla. Koskaan ei tiedä, mikä mekko päällä sitä lähtee kaahaamaan, joten muuten saattaa unohtua.

Mä oon raahannu A5 kokoon pienennettyä kopiota rekisteriotteesta. Vielä ei oo kun puhallutettu, joten en osaa sanoa miten poliisisetä siihen suhtautuu.
Samalla linjalla meinasin silti ensikesänkin jatkaa.

Minigrippi pussissa työkalu pussin alla
thumbs-up.gif
kawassa missä oli kunnon tavaratilat niin pussi oli viel tiiviissä pakaste rasiassa
talktohand.gif

multapa löytyy ihan katsastus puljun oma muovitasku
033102bebe_1_prv.gif

no samapa tuo missä muovissa, mut ajotakin taskussa kulkee. oon kyl harkinnu josko uskaltais pyörän syövereihin laittaa, kun olosuhteiden pakosta joutuu tekeen siirtymiä muissakin vermeissä ja saattaa unohtua.

Originaali kämpillä, kopioita vaihteleva määrä satulan alla, takalaukussa tai taskussa, laminoituna tai ilman...
Saas nähdä mitä setä sininen sanoo, kun sille lätkäsee kopion kouraan...

Laminoin kontaktimuovilla ja pidän ajopuvun taskussa. Pyörään nyt ei ainakaan kannata laittaa ==> jos varastetaan niin siellä on sitten kivasti paperitkin mukana.
Eikös asianlaita ole sellainen, että rek.otteen teknisellä osalla (se jonka jäätelökauppias saattaa haluta ajoittain tarkistaa) ei pyörää voi laillisesti myydä tms muutoksia tehdä, eli sen uskaltaa pitää siellä penkin alla minigripissä. Tärkeempää on sitten säilyttää se ilmotusosa kotosalla hyvässä tallessa, kun siihen merkitään mopottimen todellinen omistaja ja mahdollinen omistajan vaihdos... do correct me if I´m wrong..
nixweiss.gif

Penkin alla metalliputkilossa, jossa muovitulppa päässä. Eli vanha poretabletti putkilo.

sanoi:
Pyörään nyt ei ainakaan kannata laittaa ==> jos varastetaan niin siellä on sitten kivasti paperitkin mukana.
Eihän ne varkaat sillä teknisellä osalla mitään tee, vai onko sulla autonkin rek. ote taskussa?  
tounge.gif
Sitä ilmoitusosaa ei kannata mopoon jättää.

Meillä on kaksi käyttäjää ja meikäläisellä on huono pää, niin varmemmin aina mukana, kun säilyttää pyörässä.

Back