• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Missä pidätte lompakot, kännyt ratapäivillä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wekkuli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Juu sikäli kun radoilla olen käynyt, niin kulku alueelle on hyvin tarkasti rajoittunutta. Sinne on kovin hankala tulla huomaamatta hiippailemaan ja nyysimään tavaraa, varsinkin kun pakoonpääsy on liki mahdotonta, jos joku sattuu huomaamaan.
syvällä kokemuksen rintaäänellä (2x alastarossa
biggrin.gif
) voin todeta, että alueelle pääsi kuka vaan, kyselemättä. ainakin noilla kerroilla alueella haaluili milloin ketäkin, raksamiehistä lähtien joten kamat oli pakussa lukkojen takana.

myöskään seuraanvan porukan ratavuoron alkaessa ei ollut minkäänlaista kontrollia siitä kuka liikkuu missäkin.

tuella ja orgilla lienee omat porttivahdit rata-alueelle?
Juu, taitaa olla ihan eri asia puhua tuen tai orgin järjestetyistä ratapäivistä vs. vapaat harjoitukset tai radalle.comin "showpäivät", jotka tissinäyttelyineen kerää jostain kumman syystä paikalle paljon populaa.

Juu, taitaa olla ihan eri asia puhua tuen tai orgin järjestetyistä ratapäivistä vs. vapaat harjoitukset tai radalle.comin "showpäivät", jotka tissinäyttelyineen kerää jostain kumman syystä paikalle paljon populaa.
Ja allekirjoittaneen sekä Scuuban alusasunäyttely toimii ehkä tehokkaimpana karkotteena ja Scuuba uskoakseni pitää tuota karkotetta yllä Moottoripyörä.orgin päivillä myös. Paha sanoa varmaksi kun en ole tänä suvena vielä ehtinyt sinne, tosin en ole kyllä ehtinyt Radalle.comin päivillekään. Nyt täällä Rataketun päivillä hikoillaan.

Ilmeisesti olen tullut vanhaksi, epäkiimaiseksi ja krantuksi, mutta minun täytyy kyllä sanoa, että viimeisimpinä vuosina en ole mitään erityisen kiinnostavia tissejä tai niiden telineitä nähnyt noilla Radalle.comin päivillä. AMB sentään siellä joskus aikoinaan oli. Ei senkään juttuja jaksa elävä erkkikään kuunnella, mutta voi sitä tuijottaa. Leukapuolikin taisi siellä joskus olla, ennen silikoni- ja botoxkuurejaan, mutta sen kiihottavuus- ja tuijotettavuusarvo on aika matala ollut aina.

Jukka

Ja allekirjoittaneen sekä Scuuban alusasunäyttely toimii...
No ei ne alusvaatteet nyt mitään, mutta ehkäpä ne paljaat takamukset sitten viimeistään, niitäkin näkyy kyllä melko usein
smile_org.gif

Kamat on yleensä levittyneenä n. 10 m säteellä auton ympäristössä, autossa yleensä kaikki lävet auki ja toistaiseksi ei ole mitään hävinnyt eikä tullut sellainen olo että kukaan siellä mitään haluaisi viedäkään. Ei mulla kyllä ole mitään varastettavaakaa, kun pyöräkin on tommonen vanha, ajokamat liian pieniä kellekkään keskivertomotoristille, Visassa on saldo tapissa ja pankkikortti pakkasella, mihinköhän kaikki rahat on hävinneet...
062802moto_prv.gif

Ja allekirjoittaneen sekä Scuuban alusasunäyttely toimii ehkä tehokkaimpana karkotteena ja Scuuba uskoakseni pitää tuota karkotetta yllä Moottoripyörä.orgin päivillä myös. Paha sanoa varmaksi kun en ole tänä suvena vielä ehtinyt sinne,
Tänä ihanan aurinkoisena ja helteisenä kesänä olen heittäytyny sangen vallattomaksi, ja pitänyt huolta reviirini koskemattomuudesta, jopa pohjoismaisella tasolla, lähinnä hikiset Sloggit jalassa:
http://www.ip.fi/~scuuba....rgr.jpg
Hyvin tuntuu toimineen; juurikaan kukaan ei ole uskaltanut varikolla lähennellä, saati loukata tavaroitteni ja vehkeitteni koskemattomuutta.
Myöskin tietoisena siitä, että vapaamielinen toimintani saattaa ehkä hieman heikententää joidenkin kanssaharrastajien yleisesteettistä nautintoa, olen pyrkinyt asemoimaan leirini varikolla epäkeskeisesti, jolla pyrin minimoimaan kyseisten visuaalisten konfliktien frekvenssiä.

Tänä ihanan aurinkoisena ja helteisenä kesänä olen heittäytyny sangen vallattomaksi, ja pitänyt huolta reviirini koskemattomuudesta, jopa pohjoismaisella tasolla, lähinnä hikiset Sloggit jalassa:
http://www.ip.fi/~scuuba....rgr.jpg
Hyvin tuntuu toimineen; juurikaan kukaan ei ole uskaltanut varikolla lähennellä, saati loukata tavaroitteni ja vehkeitteni koskemattomuutta.
Myöskin tietoisena siitä, että vapaamielinen toimintani saattaa ehkä hieman heikententää joidenkin kanssaharrastajien yleisesteettistä nautintoa, olen pyrkinyt asemoimaan leirini varikolla epäkeskeisesti, jolla pyrin minimoimaan kyseisten visuaalisten konfliktien frekvenssiä.
...niin ja yleensä vielä olet aika lähellä varikkoalueen sisääntuloa, niin kyllä tuollaisen ilmestyksen nähdessään pahinkin varas kääntyy pois  
biggrin.gif

PS. Näin ihan umpi heterona sanoisin kuitekin, että kuva on melkoisen homoeroottinen. Älä siis ihmettele, jos hieman vähemmän rajoittuneet pojat alkaa laitteleen sulle viestejä  
tounge.gif

...niin ja yleensä vielä olet aika lähellä varikkoalueen sisääntuloa, niin kyllä tuollaisen ilmestyksen nähdessään pahinkin varas kääntyy pois  
biggrin.gif

PS. Näin ihan umpi heterona sanoisin kuitekin, että kuva on melkoisen homoeroottinen. Älä siis ihmettele, jos hieman vähemmän rajoittuneet pojat alkaa laitteleen sulle viestejä  
tounge.gif
Kieltämättä juuri kuvan ottohetkellä paikalle sattunut ruotsalaisturistiperhe oli hieman huuli pyöreänä ja kulmakarvat kohollaan, ihmetellessään että mihinkäs tilaisuuteen he oikein ovatkaan törmänneet. o_0

Marginaalisuuntautuneilla ihmisillä on kokemukseni mukaan hyvin herkkä "tutka", joten heidän toimestaan harhalaukauksia ei juurikaan tule. Lähinnä olen kokenut heidän toimestaan erittäin diskreettejä tunnusteluja;"voisikohan tuon ehkä jopa mahdollisesti käännyttää edes yhdeksi yöksi" -tyylillä.

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Scuuba alusvaatteissa alkaa kyllä oleen tuttu näky radalla. Jos ei Sloggeissa, niin sitten se kokokortsualusasu päällä
eek.gif
.

Koska kyse on ratafoorumista ja kaikessa pitää kilvoitella, niin yritän minäkin:

http://www.mp-foorumi.com/gallery....276.jpg

Myönnettäköön, että Scuuba kyllä tässä kisassa vie kuvallaan voiton, mutta jos edes pisteille pääsisin.

Astetta marginaalisemmille ryhmille olisi myös jotain tarjolla: http://www.mp-foorumi.com/gallery....760.jpg

Inga teki debyyttinsä Ahvenistolla kesällä 2004 naisten ratapäivällä ja jostain syystä kateelliset kanssasisaret häätivät hänet ja tyttökaverinsa aika nopeasti pois. Kateelliset ****t!

Jukka

Back