• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Missä muodossa alkoholi maistuu sinulle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Missä muodossa alkoholi maistuu sinulle? - Suosikkijuomasi kesällä ja muutenkin.

• Oluttahan minä

Ääniä: 1 100,0%
  • Siideri maistuu

Ääniä: 0 0,0%
  • Lonkero luistaa

• Valkkari vakuuttaa

• Punaviini tietysti

• Väkevät viinit on jees

• Kirkas viina on aito asia  

• Whisky, you know

• Jokin muu, mikä?

• Vesi tai limppari riittää hyvin

• Ääniä yhteensä
    1
Shampanja ja tavallinen kuoharikin. Tosin ei viime lauantain jälkeen vähään aikaan.
tounge.gif

Ajohommissa Pepsi MAX.

"Vapaa-aikana" olut ja sitten kyytipoikana uusi rakkauteni "Teacher´s Hihgland Cream" tjsp .

Suosittelen
biggrin.gif

Ja hyvän rokkenrollin kera nautittuna tietenkin
062802jumpie_prv.gif

olutta, whiskyä, vodkaa, rommia, pontikkaa, tequila, siiderii, sahtia, brandya, konjakkia, pirtua, lonkeroa, viinit, suomiviinat yms.
033102beer_1_prv.gif

Lonkero, gin, siideri, itse sekoitetut boolit.

Siinä muistaakseni ainoat alkoholijuomat mitä voin maun puolesta juoda edes yhden tölkin/pullon. Tosin viini kelpaa kunhan se on sekoitettu marlin glögiin.

Siltikään en pysty juomaan kuin ehkä korkeintaan kaksi. Yhtään enempää en voi, koska en halua olla kännissä. Oma tuntokin rupeaa nopeasti kolkuttamaan. Toistaiseksi olen pysytellyt yhdessä tölkissä/ pullossa.

Olen veden suurkuluttaja, varmaan 4 litraa menee paivassa. Pyoralla jos kuljen ja pysahdymme drinkille, otan vanhan ajan limonadia tai sitten jaffa/cola-sekoitusta (50:50, ah mita namia!).

Suomessa saunajuomana on Muumilimua, metsamansikkaa tai paarynaa, tai sitten ananaslimua yms, taalla kun sellaisia herkkuja ei edes tunneta.

Jos otan alkoholia, niin kesalla Pimmsia, talvella punaviinia tai glogia.

Nestemäisessä! Voiko sitä nauttia muutenkin
omg.gif
Liivatteen kanssa alkomahoolista voi rakentaa kakun
tounge.gif
wink.gif
.

Itse kyllä suosin nestemäistä
...ja kun kesäloma alkoi runsas kolme tuntia sitten
biggrin.gif
tounge.gif
wink.gif
...noooo
smile_org.gif
, huomenna alkaa kesälomareissu pyörällä: ei siis ihan hirveesti. Mutta aattelin kyllä jokilaivalla pistäytyä tänään, tai jossain olematta kahvilinjalla.
smile_org.gif

Skumppaa ei ollut listalla joten vaihtoehto jokumuu vastattu. Tietty oluttakin on tullut juotua
033102beer_1_prv.gif

Lonkero! Joskus väliin myös Olvin kultalonkeroa, vaikkei se mitään lonkeroa varsinaisesti olekaan. Vastaan kuitenkin ehdottomasti LONKERO.
inlove.gif

Back