• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Missä muodossa alkoholi maistuu sinulle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Missä muodossa alkoholi maistuu sinulle? - Suosikkijuomasi kesällä ja muutenkin.

• Oluttahan minä

Ääniä: 1 100,0%
  • Siideri maistuu

Ääniä: 0 0,0%
  • Lonkero luistaa

• Valkkari vakuuttaa

• Punaviini tietysti

• Väkevät viinit on jees

• Kirkas viina on aito asia  

• Whisky, you know

• Jokin muu, mikä?

• Vesi tai limppari riittää hyvin

• Ääniä yhteensä
    1
Viski ja olut. Lämmin kesäpäivä, ajossa mökille mennyt koko päivä pyörän selässä, illalla perillä, saunan jälkeen myöhään illalla katselet mökin rappusilla auringon laskua kylmä huurteinen kourassa.
smile_org.gif
P.....e, ja nyt vasta joulu tulossa! Ja kesälomaan yli puoli vuotta aikaa.
confused_orig.gif

Kaljaa saunan ja makkaran kans
Siiderii joskus
Lonkeroa janoon
Valkkaria vain väkisin/ boolissa
Punkkua safkan kans
Väkevät viinit, ööö... joo?
Viinaa kännäykseen
Wiskiä harvoin

Kaljaa menee eniten.
Muutkin nestemäiset alkoholijuomat käy.

Olutta kippaa 46,5 % tässä vaiheessa. Siihenhän pätee sama ku anoppiin: parasta kylmänä marmoripöydällä. Mutta enhän minä..
wink.gif

Kaikki menee, mutta nykyään on tullu juotua noita hieman laadukkaampia oluita. Bulkkikaljaa ei oo tullu juotua pitkään aikaan.

Silloin kun ei tarvi satulaan nousta taikka kotilon rattiin ängetä maistuu silloin tällöin kunnon skottilainen Chivas Regal
biggrin.gif
mut kyllä se olutkin alas menee
033102beer_1_prv.gif
ja jos tarjotaan pulloon ei syljetä
cool.gif

Pääasiassa olutta mutta usein myös lonkeroa. Wiskiäkin tuleen joskus nautittua, ei siis suuria määriä kerralla.

Riippuu tilanteesta, saunassa pitää saada ehdottomasti kylmää kaljaa, mieluiten nelosta.
033102beer_1_prv.gif
muuten saunomisesta ei tuu sitä kuuluisaa hevon v.... kalja on myös mainio "asennusjuoma" . Jos taas lähetään jätkien kans baariin ni pari valkoviinipulloa pohjiks, hyvä tulee
buttrock.gif

Mun suosikki on ilmainen.
biggrin.gif

Mut mut perinteisemmin, hyvä olut, hyvä punaviini, hyvä siideri..
033102beer_1_prv.gif

Hyvät viskit tahtoo olla sen verran kallita ettei usein tuu juotua, ja muutenkin täys jäykät juomat on jääny vähemmälle.

Kahvoissa /ratissa mikä tahaansa muu. sen suhteen oon tiukkapipoinen ja ihan ylpeä siitä.
cool.gif

Back