• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Missä muodossa alkoholi maistuu sinulle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Missä muodossa alkoholi maistuu sinulle? - Suosikkijuomasi kesällä ja muutenkin.

• Oluttahan minä

Ääniä: 1 100,0%
  • Siideri maistuu

Ääniä: 0 0,0%
  • Lonkero luistaa

• Valkkari vakuuttaa

• Punaviini tietysti

• Väkevät viinit on jees

• Kirkas viina on aito asia  

• Whisky, you know

• Jokin muu, mikä?

• Vesi tai limppari riittää hyvin

• Ääniä yhteensä
    1
Lähes kaikki alkoholijuomat kelpaa,mutta whisky on parasta.
033102beer_1_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Yritin mökillä (15km päässä lähimmästä naapurista) paremman puutteessa juoda pullollista olutta. Yli puolen välin onnistu, mutta ei enempää. En tiä mikä mättää, maistuu vaan niin pirun pahalle. Kai tottunu liikaa noihin limsaviinoihin.

nixweiss.gif

Olen lämmin paloviinan ystävä, oluet ja siiterit vilahtaa myös sujuvasti ääntä päin.
T: intiaanipäällikkö janoinen grogilasi
033102beer_1_prv.gif

Juuri äsken alkoi maistua tämän syyskauden ensimmäinen glögi, joten eipä ole asiaa tuonne Selvänä-topiciin.
smile_org.gif

Hyvässä seurassa voin ottaa muutaman ja sit olen kuin eri mies...No se erimies ottaa sen verran, että hyvä kun tarakalla pysyy...
033102beer_1_prv.gif

Eivais maiamivais...ei alkoholi ole ongelma niin kauan kun sitä riittää...

No vitsi vitsi, joskus on kiva vähän myrkyttää....
buttrock.gif

No olutta en saa alas millään, hitto onhan se pahaa! <span style='color:#E77471'>"yökkäyshymiö"</span>  Siideri vie janon kesähelteellä. Valkkari ja punkku aina ruoan mukaan. Wiimesin Willitys on Whiskey! Hyvä sellainen
bowdown.gif
. Kyllä joku esim. 7´h Heaven menee mieluusti alas. Seura tietysti viimesen päälle ratkaisee fiiliksen ja sen mukaan kilistellään!
buttrock.gif

Back