• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Missä muodossa alkoholi maistuu sinulle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Missä muodossa alkoholi maistuu sinulle? - Suosikkijuomasi kesällä ja muutenkin.

• Oluttahan minä

Ääniä: 1 100,0%
  • Siideri maistuu

Ääniä: 0 0,0%
  • Lonkero luistaa

• Valkkari vakuuttaa

• Punaviini tietysti

• Väkevät viinit on jees

• Kirkas viina on aito asia  

• Whisky, you know

• Jokin muu, mikä?

• Vesi tai limppari riittää hyvin

• Ääniä yhteensä
    1
Jääkylmä siiteri maistuu,kuten myös hyvät drinkit sillon tällön sopivasti,olutki on ok.  
baaa.gif

Punkkua tulee kotosalla lipitettyä,bisseä,sidukkaa ja rinksuja baarissa. Värillisistä viinoista,eli konjakki,whisky etc en kyllä hirveästi perusta. Muutamaa hyvää whiskyä olen maistanut,mutta että hiprakkaan asti sillä,no way!

Kyllä motoristikansan ykkösjuoma näyttää olevan olut, ei voi mitään. Lähes puolet on valinnut sen suosikikseen. Ja niin suuri määrä ihmisiä ei voi olla väärässä!
confused_orig.gif

Kirkkaan viinan nimeen minä vannon, mutta ei sitä kyllä raakana juo hullukaan!!
tounge.gif

Vähän tuoremehua joukkoon niin sitten maistuu...
biggrin.gif

Harvoin sitä kuitenkaan tulee juotua!!
baaa.gif

ja jos ilman 'pohjia' lähtee niin täällä ainakin saa paukun nimeltä hyppy tyhjyyteen ,joka sisältää snapsilasiin pohjalle minttua ja päälle jägermaisteria....siihen bisse väliin ja jatkoksi....vola...
biggrin.gif

Eipä maistu viinit eikä siiderit, olutta en edes maista  
tounge.gif
.

Viinakset juon drinkkien muodossa, yleisimmin jotain liköörejä (saatan kyllä joskus maistella ihan paljaaltaankin
biggrin.gif
). Tai sitten pysyn mehulinjalla. Joskus ei tee mieli viinaa ollenkaan.

Olutta tulee enimmäkseen lipitettyä, mitä tummempaa sen parempaa. Irlantilaiset, saksalaiset ja tsekkiläiset on suosikkeja, suomalaisista Urho. Baarikaapissa on lisäksi aina pari pulloa mallasviskiä, hyvä isäntä kun olen  
biggrin.gif

Helteellä ja saunan jälkeen tummat oluet, erityisesti Myrphy's Irish Stout  
tounge.gif
johon voi syntyä tanakka riippuvuus. Jos oluen läpi näkee (muuta kuin vaaleanpunaisia efelantteja), se on liian laihaa.

Muutoin punaviinejä. Ja kalareissuilla saamaryyppynä tietysti yhden tähden jaloviina.

Talvella takan ääressä Avernaa, joka syrjäytti imelämmän Jägermaisterin.

Back