• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Missä muodossa alkoholi maistuu sinulle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Missä muodossa alkoholi maistuu sinulle? - Suosikkijuomasi kesällä ja muutenkin.

• Oluttahan minä

Ääniä: 1 100,0%
  • Siideri maistuu

Ääniä: 0 0,0%
  • Lonkero luistaa

• Valkkari vakuuttaa

• Punaviini tietysti

• Väkevät viinit on jees

• Kirkas viina on aito asia  

• Whisky, you know

• Jokin muu, mikä?

• Vesi tai limppari riittää hyvin

• Ääniä yhteensä
    1
Itse asiassa juoman valinta on hetkestä ja tilanteesta kiinni... mutta kyllä kylmä bisse kuumana kesänä päivänä on kaiken a ja o
033102beer_1_prv.gif

Mielenkiintoista tilastoa.. Sitä vähän ihmettelen, kun lonkku on kuitenkin yksi ostetuimpia juomia, mutta itseni lisäksi vain 2 muuta on täällä nimennyt sen suosikikseen.
omg.gif
Ehkä se on sitten monella hyvä kakkonen?
biggrin.gif

Lonkku olisi mun listallani aivan etunenässä ellen olisi allerginen katajanmarjoille, joilla gini on maustettu.  
bawling.gif
 Pentuna luulin, että mulla on vielä todellistakin kehnompi viinapää, ennen kuin selvisi, ettei se kaikki ollutkaan krapulaa. Huh helpotusta!  
033102beer_1_prv.gif

Huh! Onneksi ei ole osunut tuollainen harmi omalle kohdalle!
cool.gif
Kyllähän kevyemmistä juomista siiderikin menee, mutta oluseen en ole kyllä saanut makua, en millään..
sad_orig.gif

Kalja on hyvää, merkillä ei niin väliä kunhan on suomalaista (paitsi ei ainakaan lapin kultaa, eikä lahtelaista, eikä karjalaa)

wiskiä ja siideriä (kuivaa omena tai sitruuna) ja vettä....siinäpä ne. Riippuen tilanteesta. Ja puna-& valkoviinikin menee KYLMÄNÄ. Olutta harvemmin, mutt sekin menee sillon tällön alas. Ainoa mikä ei mene alas on kirkkaat...tai jos saa menemää alas, niin tulee alta aika yksikön ylöskin
crazy.gif

Kännikala ei kauas ui... Hitto, viinahan vähentää ajoaikaa! Kyllä yksi olut silti ajoreissun ja saunan päälle on poikaa
buttrock.gif

blush.gif

jo on äänestyksen aiheet ja eiks olis helpompi määritellä että mitä EI juo kuin se et mitä juo
smile_org.gif

real ale kun osuu niin hyvää, yleensäkin jyvä- tai rypäletuotteet, myös peruna- tai sellutisleet wörkkii, tai sitten kilju tai kotiviini ja sahti; taidan olla vähän kranttu.

Viskistä tämä totesi syksyn mittaan pitävänsä ja sitä on sitten tullut maisteltua asiaankuuluvalla huolella. Skotti on hyvää, irkku on hyvää, jenkkien viskey on syvältä...Viime viikonloppuna kokeili tequilaakin, mutta se on liian hyvää. Menee muisti ja hukkuu lasit.
Viinejä juo ehkä ruuan kanssa. Se olis sillon punaista. Ja makeaa. Tai vähemmän makeaa. Olut meneepi lähinnä aina. Siideriä pienissä määrin, lonkusta tulee pää kipeeks.

Oluttahan minä... Jos kunnolla pitää pämpätä niin tequilan voittanutta ei ole.

Viskistä tykkään kyllä mutta sitten vaihtuu bileet
tounge.gif

Sidukka taitaa olla yleensä alkoholijuomista se, mitä kurkusta alas kaadan. Myös hyvät drinkit maistuu. Alkoholittomista vesi on paras!

Back