• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Missä muodossa alkoholi maistuu sinulle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Missä muodossa alkoholi maistuu sinulle? - Suosikkijuomasi kesällä ja muutenkin.

• Oluttahan minä

Ääniä: 1 100,0%
  • Siideri maistuu

Ääniä: 0 0,0%
  • Lonkero luistaa

• Valkkari vakuuttaa

• Punaviini tietysti

• Väkevät viinit on jees

• Kirkas viina on aito asia  

• Whisky, you know

• Jokin muu, mikä?

• Vesi tai limppari riittää hyvin

• Ääniä yhteensä
    1
Kesä tai talvi, kuohuviini maistuu aina! Itse asiassa juuri tällä hetkelläkin. Ehdoton suosikki!

Siideripullo tossa nokan edessä puoliks täynnä ja jellona oottaa kaapissa ottajaansa.Viski ja lonkero menee myös.

Kaikki käy, kunhan on nestemäistä!
buttrock.gif

ciideriä juon jos juon, rommitotikin menee jos on vilu.
mutta en sekoita  
062802moto_prv.gif
ja  :biss
(ihme et tää mun mäkki ei osaa esittää ne hymiöt oikein)

Mulla limu tahi vesi maistuu, olen hauskempaa seuraa selvinpäin, mulla kun tulee huono olo/ nukku ennen kun bileet kerkee edes alkaa, kokeilin viimeks duunin pikkujouluissa ja reilun siideri tuopillisen jälkeen alko tuleen hiukka kehno olo, oisko harjotuksen puutetta vai...
nixweiss.gif

-Mitä juot?
-Alkoholia, se maistuu hyvältä ja asiat tuntuvat luistavan...
Olut, punaviini, jallu ja muut alkoholipitoiset juomat maistuvat. Ainoa jota en mielelläni juo on kirkas tequila, maistuu liikaa huonolle ponulle.
Tisleet ja käymistuotteet menevät sulassa sovussa ränniä pitkin mahalaukun uumeniin.

Juomaa... Eniten menee maitoa ja piimää, päivässä jopa litratolkulla. Alkoholijuomingeista uppoaa parhaiten viski, valkkari ja kuohuviini. Viimeinen varsinkin hyvin valitussa seurassa. Olut, siideri tai lonkero ei oikein nappaa...
buttrock.gif

Giniä en juo?? Bisse sopii aina, punkku uppoo valkkari=kossua
Tuoppini jäljet,,ehkä aamulla muista???

Kranttu akka, ei sylje lasiin, mutta valikoi tarkkaan. Tietyt omenasiiderit maistuu, muut siideriksi nimetyt jäävät juomatta. Kuivat ja puolikuivat valkkarit ja kuohuviinit kelpaa myös, ruoan kanssa hyvät tummat punkut, joskus olut. Hyville skottiviskeille löytyy hetkensä ja tumman suklaan kanssa DOM munkkilikööri tai Vana Tallin. Loput saa mun puolestani olla tai otan vain vähän kohteliaisuudesta tilaisuuksissa, joissa kieltäytymisestä tulee turha numero. Ainoa juoma, josta olen riippuvainen, on tee. Sitä ilman ei voi elää!

Kaikki muu alkoholipitoinen ja nestemäinen aine kelpaa paitsi ei keskenkäynyt kilju.

Tietysti kirkkaista olo kirkastuu.
033102beer_1_prv.gif

Back