• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Missä muodossa alkoholi maistuu sinulle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Missä muodossa alkoholi maistuu sinulle? - Suosikkijuomasi kesällä ja muutenkin.

• Oluttahan minä

Ääniä: 1 100,0%
  • Siideri maistuu

Ääniä: 0 0,0%
  • Lonkero luistaa

• Valkkari vakuuttaa

• Punaviini tietysti

• Väkevät viinit on jees

• Kirkas viina on aito asia  

• Whisky, you know

• Jokin muu, mikä?

• Vesi tai limppari riittää hyvin

• Ääniä yhteensä
    1
:bisseä:Olutta tietenkin
033102beer_1_prv.gif
eikä se kirkas viinakaan hassumpaa ole
cool.gif

Kyllä se olutta yleensä on. Joskus lonkkua... Olen periaatteessa kaikkiruokainen(kaikki missä on alkoholia kelpaa)
tounge.gif
033102beer_1_prv.gif

sauna=olutta
perhokalastus=whisky
juhla=valko tai punaviinia
bailuut=boolia
moottoripyörä=aito maito
---------------
ghostface.gif
-----------------

Olipas vaikea kysely, mutta lyhyesti tiivistäen nautin alkoholin nestemäisenä, ja kunhan se kesällä on kylmää ja märkää ja talvella enimmäkseen kuumaa ja märkää, niin kaikki hyvin
033102beer_1_prv.gif

Yleensä riittää Pepsi varsin mainiosti, mutta oikein hyvää kun tekee mieli, niin kuulun luultavasti naisten vähemmistöön, joka pitää viskistä. Baarissa ja grillaillessa maistuu olut.  
smile_org.gif

Whiskyä tahi Conua niinkuin nytkin
tounge.gif

Myös olutta sen eri muodoissa.
muutkin menee eli MUKIIN EI SYLJETÄ!
buttrock.gif

Eipä sitä paljon muuta kuin alkoholittomia nautintoaineita tule juotua. Ei vaan sovi minulle nuo alkoholilliset vaihtoehdot, etenkään janojuomana ja vielä vähemmän ryyppäysmielessä.

Pepsi ™ maistuu parhaimmalta, mutta jos alkoholiakin haluan niin kossukola... hmm, niin, pepsillä  
tounge.gif

olut menee myös

Back