• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Missä muodossa alkoholi maistuu sinulle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Missä muodossa alkoholi maistuu sinulle? - Suosikkijuomasi kesällä ja muutenkin.

• Oluttahan minä

Ääniä: 1 100,0%
  • Siideri maistuu

Ääniä: 0 0,0%
  • Lonkero luistaa

• Valkkari vakuuttaa

• Punaviini tietysti

• Väkevät viinit on jees

• Kirkas viina on aito asia  

• Whisky, you know

• Jokin muu, mikä?

• Vesi tai limppari riittää hyvin

• Ääniä yhteensä
    1
Me motoristit tietysti käytämme alkoholijuomia joko kohtuudella tai emme lainkaan. Suosikki (alkoholi)juoma voi kuitenkin olla kohtuukäyttäjälläkin. Mikä se on sinun kohdallasi?
Oma valintani on ilman muuta 3, eli elämä ilman lonkeroa on aika konkeloa.
cool.gif

Nestemäisessä muodossa. Punaviiniä tietysti, vaikka oluttahan minä juon. Siiderikin maistuu ja lonkero luistaa.
Myös valkkari vakuuttaa, joskus taas vesi ja limppari riittää hyvin vaikkakin kirkas viina on aito asia.

Pääasiassa siideriä, mutta erilaiset drinkit uppoaa myös. ja punaviini silloin tällöin, erikoistapauksissa
wink.gif

Tärkein pointti on se, ettei saa maistua alkoholilta tai muuten ei tuu juotua. (pikkutyttöjen ongelma
tounge.gif
)

Jekkuahan minä nautin. Se kun on parhaimmillaan suoraan pullosta 5cl lasiin kaadettaessa. Josku kaaban Batterya sekaan pitkään lasiin. Nam!

Lempijuomani: ilmainen viina!  
033102beer_1_prv.gif

033102beer_1_prv.gif
Tostapa olikin puhetta viime kerralla kun oltiin baarissa ja kaveri heitti juttua juuri ilmaisesta viinasta, sanoi kuinka tilatessa tarjoilija lähtee hakemaan sitä ja kääntyy takaisin tajuttuaan jutun.. vaimo heitti saman jutun tiskillä ja avot.. juoma tuli nätisti eteen..

crazy.gif

edit: Viinit on mun mieleen... puna, valko ja marja... Erittäin kuivat viinit (kirkkaat) ei mene... olutta menee...whiskiä, konjakkia.. kaikki melkein paitsi perus suomalaiset kossut yms...

Kohtuudella.

Eipä mulla oikeastaan ole lempijuomaa, tai jos on niin en sitä jostain kumman syystä muista...

Courvoiser, Frapin, Jägermaister, Baileys, Bacardi, Kossu,
Stolisnaja, Karhu, Lapinkulta.

..näistä on yleensä löytynyt apu wiinanhimoitukseen. Viininlipittämiset on sitte erikseen.

Hmm. Perstai,..pitäsköhän verestää makuhermoja, ja menis vasta huomenna saaristoon. Jos pystyy.

Mielijuomana kaikki mikä menee alas ja pysyy sisällä. Hyvä jos tarvittaessa saa kuitenkin huuhdeltua pois...
biggrin.gif

Kalijaa!
033102beer_1_prv.gif

Mutta kaikki käy, muutama vuosi sitten liikkui kesän kynnyksellä "terassihoroskooppi", siinä jokaiselle merkille oli valittu mielijuoma, itse kuulun kaloihin joilla luki vaan yksiselitteisesti: "Mikä tahansa kuhan se on märkää".....
buttrock.gif

Epsanjalainen brandy Romate on ollut lemppari viimeaikoina mutta tilanteen mukaan
033102beer_1_prv.gif
ja punkku ruuan kanssa on hyvää ja snapsi ja siirerikin maistuu ja drinksutkin, pääasia että on kuivaa, hapanta ja tarpeeksi
tounge.gif

Enemmän kylmää siideriä ja löysin uuden maun ICE hhrrrr kylmänä nam  
biggrin.gif
. Irlantilaiset oluet ja espanjalaiset tai aussien valkoviinit....

Täytyy myöntää, että tänä kesänä jäänyt tuo kulttuurin muoto paitsioon kun on kiire  
sport05.gif
ettei kerkee  
biggrin.gif
.

Mutta pitkä talvi tulee, jolloin voi maisteluita jatkaa  
tounge.gif
Äläkee olko vihaisia kun lipsahti tuo lapsus
biggrin.gif
. Sillä vielä on KESÄÄ JÄLJELLÄ ja perästä ajaja löytynnä  
inlove.gif

Hyva punkku (chilelainen!) on ensisijalla, lahinna kuitenkin tulee juotua olutta ja siideria. Ravintolassa ruokailessa punaviini on ehdoton, hyvaa viinia ei vain tahdo kaikista paikoista loytya...

Back