• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Missä muodossa alkoholi maistuu sinulle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Missä muodossa alkoholi maistuu sinulle? - Suosikkijuomasi kesällä ja muutenkin.

• Oluttahan minä

Ääniä: 1 100,0%
  • Siideri maistuu

Ääniä: 0 0,0%
  • Lonkero luistaa

• Valkkari vakuuttaa

• Punaviini tietysti

• Väkevät viinit on jees

• Kirkas viina on aito asia  

• Whisky, you know

• Jokin muu, mikä?

• Vesi tai limppari riittää hyvin

• Ääniä yhteensä
    1
hiivaa oluen muodossa. Kiitooooshhhh.
033102beer_1_prv.gif

Biisoni (Koff!!) menee aina,Leijona lantrattuna johonkin muuhun kuin kokikseen,viiniä voi ehkä juoda maks.yhden lasin!!Siideri,lonkku/muut "naistenjuomat" menee myöskin alas!!Starttijuomana aamuisin Kuparivuoren lakkasitso toimii
buttrock.gif

Kyllä nyt menee olut, lonkku, siideri, kirkas, visky, punkku, valkku, eli hauskaa Juhannusta, se meinaan on nyt..... eli perjantai, lauvantai,sunnuntai on työpäivä.........

viski on mun makuun.
Erityisesti olen mieltynyt Jamesoniin. Myös Bushmillsiä on tullut mieleiseksi maisteltua.

Janojuomaksi kuitenkin vähän tujun puoleista, joten kyllä oluellakin voi janoa sammuttaa.

Mutta kuten toiseen äänestykseen vastasin,
kun mopoilen, otan vettä.

Äly pois vaikka lamppuöljyllä. Oluthan ei täkäläisen tulkinnan mukaan ole edes alkoholijuoma, löytyy kaupoissa vesihyllystä.

Tuoremehu vissyllä lantrattuna on parasta! Jos on pakko nauttia alkoholia seuralaisten tunnonrauhan vuoksi, niin sitten viski ehkä kaksi.

juuri kerkesin ottaa lonkeron "ruokajuomaksi", sitä menee eniten ja sitten kirkasta tarpeen mukaan

Minä olen tehnyt sellaisen ratkaisun, että juon konjakkia tai brandyä kesät talvet.

Menee se niinkin.

Back