• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Missä huollatte Kawaa PKS:lla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kccot
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ajaminen on juu, se juttu tässä harrastuksessa. joissakin muissa merkeissä se voi olla jatkuva ropaaminenkin.

Jep jep, tällä kertaa kävin ja soittelin vaan on paikka pimeänä ja puhelimeen ei vastata. Mailiakin laitoin mutta siihen nyt en mitään pikavastausta odotakkaan.

Tietääkö joku Motovillen tilanteesta? Kyltti oli seinässä että kai se vielä pystyssä on?

Frankilla (Nyman), ei halvin, ei kallein, joustava ja lähellä. Laadusta en osaa sanoa mitään, mutta jotain kertonee se, että paljon käy sakkia.

edit; selvempää artikulointia

Kotona huolletaan ja korjataan kaikki pyörät.Mikäpä sen mukavampaa kuin tehdä itse.Lämpimät korjaamotilat ja hyvät työkalut sekä rautainen ammattitaito takaa laadun.
biggrin.gif

Kyllä kai Vihtikin PKS:n kuuluu,melkein ainakin.

Metura Motors suutarilassa. Pirun hyvää jälkeä ja kawa muuttui paremmaksi ajettavaksi tuolla käynnin jälkeen. Tietää myös erilaisista tyyppivioista jne.

ei nyt hesa-espoo-vantaa. Mutta Nurmijärvellä, Perttulassa olisi MP-Motor niminen pulju.. Siellä olen pari kertaa käyttänyt mopoja ja erittäin tyytyväinen olen ollut... Sillä on Kawan merkkihuolto myös siellä.
Noh...mielipideasioita...
Rahoistaan siellä ainakin pääsee, jos käytte, SOPIKAA KAIKKI HINNAT ETUKÄTEEN. Itse en suostu ajamaan edes ohi enään.
Merkkihuoltojakin on monenlaisia. Muistakaa kun kaasareiden kanssa pelaatte että bensanpintoja ei pysty säätämään.

Jokainen tietysti tekee huoltopaikan suhteen omat ratkaisunsa...

Back