• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Missä huollatte Kawaa PKS:lla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kccot
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
biggrin.gif
Olisiko suositella hesa espoo vantaa alueelta hyvää huoltoa ....... mulla Uusi GTR 1400

Itse huolsin juuri omani Metura-Motorsilla tikkurilan kupeessa. Todella perusteellista työtä kohtuu hintaan, vaikka oma huolto ei aivan hinta-arviossa pysynytkään muutaman koneesta löytyneen yllärin vuoksi
tounge.gif

Pelkkiä ruusuja ja sinne tulen viemään pyöräni seuraavaankin huoltoon.
062802jumpie_prv.gif

JL-Bikellä käytin minäkin viime syssynä 12 tonnin huollossa ja vaihdattamassa VN800:een hihnavedon. Ei moitteen sijaa.

Itse huolsin juuri omani Metura-Motorsilla tikkurilan kupeessa. Todella perusteellista työtä kohtuu hintaan, vaikka oma huolto ei aivan hinta-arviossa pysynytkään muutaman koneesta löytyneen yllärin vuoksi
tounge.gif

Pelkkiä ruusuja ja sinne tulen viemään pyöräni seuraavaankin huoltoon.
062802jumpie_prv.gif
+1

Hyvää työtä on Juha tehnyt minun vehkeisiin. Varteenotettava paikka.

Espooseen avattu uusi kawa merkkihuolto motoville nimeltään,Hannuksenpellossa..suosittelen,
kova kokemus pyöristä ja rata-ajosta

Juha Lehmuskoski, Metura Motors, Helsinki/Suutarila. Lehmuskoski on huoltanut ed. XX:ää neljä vuotta ja nyt saa Kawani hoiviinsa. Asiantuntevaa, nopeaa, kiireetöntä, huolellista ja neuvovaa palvelua.

Metura Motors

motoville on paras ellei paras tietämistäni, nykykawojen osaaminen on huippuluokkaa, mies itse on endurancessa voittanut suomenmestaruudenkin 200 mailin ajoissa 2004. tosin jv on kans erittäin hyvä(testivoittaja) ja miksei lehmuskoskikin. sitten vielä vähän vanhemmalle kalustolle vanha ja erittäin kysytty on hertsikassa jokisen hanski. sielläkin käytin pyöriäni takavuosina isommissa hoidoissa joskus. bw :tä en osaa suositella ollenkaan. ainakin taannoin TM:n huoltamotesteissä oli kehno ellei surkea se.

ei nyt hesa-espoo-vantaa. Mutta Nurmijärvellä, Perttulassa olisi MP-Motor niminen pulju.. Siellä olen pari kertaa käyttänyt mopoja ja erittäin tyytyväinen olen ollut... Sillä on Kawan merkkihuolto myös siellä.

bw :tä en osaa suositella ollenkaan. ainakin taannoin TM:n huoltamotesteissä oli kehno ellei surkea se.
Tämä on muuten hyvä huomautus, samankin ketjun eri liikkeiden huolloissa voi olla suuria eroja. Bikewordlin Vantaan huolto ei ole ymmärtääkseni loistanut testeissä... Sen sijaan muistaakseni Helsingin huoltamo keräsi ensihuoltotestissä ihan hyvät pisteet (TM:n / 1tkm ensihuolto).

Valittu parhaaksi huolloksi. Todella asiantuntevaa sakkia, mukaan kourallinen vinkkejä jokaisen huollon yhteydessä, sekä vielä lausunto pyörän kunnosta koeajon ja huollon jälkeen. Ammattimaista toimintaa.

Jv-Motorsports

sad_orig.gif
Vein sitten pyörän Frank Nymanille koska se oli lähipaikka.. petyin kyllä.
Huolto tehtiin äsiallisesti mitä nyt pientä sekoilua vastaan ottaessa mutta lisä työnä (56€) kahvanlämmittimien virran kytkentä katteenalla valmiseen lisälaite virranottoon.

Itse olin laittanut tupit ja säätöyksikön paikalleen .. pyysin ainoastaan että johdot katteen alle jossa tupeille menevät johdot on pikaliittimillä.

Johdon annoin irtonaisena vastaanotossa

Kun pyöran noudin ja ajoon olin lähdössä ihmettelin että lämppärit ei toimi??? asiaa tutkiessa huomasin että johto roikku katteen alta eikä liittimiä kytketty paitsi virta puoli..

SIIS IRTOJOHTO JONKA TOINEN PÄÄ LISÄLAITE LIITTIMESSÄ ja pikaliittimet kytkemättä ja johto niputtamatta.

Pitänee itse sitten ottaa kate irti ja tehdä loppuun.. mielestäi yhden pikaliittimen kiinnityksestä tuo 56 euroon ei ole asiallinen

Onneksi Kawaa myös muut huoltaa

Tänään kävi zzr määräaikaishuollossa BW Helsingin pikahuollossa. Jussille jälleen pinnat hyvästä työstä.
thumbs-up.gif

Kävin aikaisemmin tällä viikolla pyörähtämässä tuolla Motovillen pihalla mutta kovin oli hiljaisen näköistä. Nettisivuilla ei ole aukioloaikoja, onko se putiikki auki vain tilauksesta? En jaksanut alkaa soittelemaan kun Lauttasaaresta sai huollon heti aamusta ovelle ajamalla.

Tänään kävi zzr määräaikaishuollossa BW Helsingin pikahuollossa. Jussille jälleen pinnat hyvästä työstä.
thumbs-up.gif

Kävin aikaisemmin tällä viikolla pyörähtämässä tuolla Motovillen pihalla mutta kovin oli hiljaisen näköistä. Nettisivuilla ei ole aukioloaikoja, onko se putiikki auki vain tilauksesta? En jaksanut alkaa soittelemaan kun Lauttasaaresta sai huollon heti aamusta ovelle ajamalla.
motoville on ainakin auki arkipäivisin, on saattanut olla just pyörännoutoreissulla tai osienhakumatkalla. puhelimella voi asian varmistaa. monesti on ollut illallakin paikalla aika myöhään kun ne prätkien huollot ruuhkautuvat kuten yleensäkin näin keväällä varsinkin.

http://www.motoville.fi/images/kuva1.jpg

puhelinnumero on tuolla linkissä. eri asia jos ei jaksa soitella, mutta jaksaa ajaa ovelle.

Back