• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Minne pyörä huoltoon Helsinki/vantaa alueella?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JuhaK
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli niinku topikki sanoo, minne kannattaa viedä pyörä huoltoon Helsinki/vantaa alueella? Eli hinta/palvelu/laatu suhde kohdallaan.

Yamaha rupes reistailee ja pitäis saada kuntoon.

JL-Bikessa olen käyttänyt. Hirveesti kokemusta ei ole noista, kun uusi motoristi olen. Ko. firma ollut muutaman vuoden sisällä kaksi kertaa TM:n mp-huoltamojen sokkotestissä mukana ja taisi olla sijoilla 2. ja 1. Sen mukaan valitsin. Ei vielä ainakaan valittamista.

Minä käytin pyöräni täällä ja täytyy sanoa, että ensimmäistä kertaa lähdin huoltoliikkeestä (auton huollot mukaanlukien) täysin varmana siitä, että laite sai muutakin kuin valohoitoa.

Suosittelen!!

Järvenpäässä on semmoinen firma ku PHT-Speed. Pariin otteeseen käyttänyt kyseisen firman palveluita. Molemmilla kerroilla ollut palvelu ja hinta todella asiakas ystävällistä.

MJL- huollolle pointsit
062802jumpie_prv.gif

erittäin hyvää ja asiantuntevaa palvelua

Back