Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä on puolensa kun tekee itse ja talvisaikaan. On ihan sama meneekö hommassa kaksi tuntia vai koko viikon illat. Silti sattuu että itsekin tekee virheitä. Sen olen kuitenkin oppinut että missään ei kannata oikaista vaan jos ei ole varma tuliko se kasattua oikein, niin ei kun purkaa ja tekee seuraavana iltana uudestaan.lario sanoi:Mutta homman ytimessä on se, että silloin harvemmin epäonnistuu, kun keskittyy tekemiseen, tekee ohjeiden mukaan, oikeilla työkaluilla ja varaosilla ja siihen tekemiseen on varattu työrauhaa ja aikaa.
TommoKe sanoi:Omien kokemuksien järkyttämänä avaan ketjun jossa mielekästä kuulla mitä muille on jätetty irti tai muulla tapaa tehty, jotta mopo on huollon jälkeen hengen tai terveyden kannalta vaarallinen.
hornet10 sanoi:Kommentoin vielä kokemuksestani, että kun käyttää pitkään samaa huoltokorjaamoa, niin vakiintunut suhde kyllä auttaa siihen että homma toimii aina 100%:sti.
Jonee sanoi:Kaverin R1:ssä oli huoltoliikkeen liikkeen jäljiltä öljyroppu niin löysällä että tipahti motarilla. Onneksi Yamahan öljypinnan varoitusvalo toimi nopeasti ja kaveri huomasi sammuttaa eikä kone ehtinyt käymään kuivana. Liike kyllä reagoi nopeasti reklamaatio soittoon, tultiin heti apuun tien päälle pakulla ja pyörä vietiin takaisin huoltoon.
Helvetin kiireinen aikataulu meni jus vituix, auto ympäri, jouduin käymään itse ostamassa Vianorilta abaut kilsan päästä venttiilit ja viemään ne niille. Seuraavana päivänä noutaessa uudessa pulverimaalissa useita naarmuja reunassa jotka huomasin vasta pestyäni jumalattomat määrät mustaa rengasrasvaa irti punaisista vanteista. BTW samasta firmasta tilasin bensansuodattimen, lupasivat pistää tekstaria kun saapuu, kaks kertaa kävin kyselemässä, tästä on nyt vissiin kolme vuotta eikä vielä ole saapunut... Nykyään en käytä edm firman palveluita kuin ainosataan silloin jos jotain osaa ei vaan saa mistään muualta, ja renkaanvaihto ynnä tasapainotuslaitteetkin löytyy ihan itteltä, bead breakerin rakensin itte.
.
.Patukka sanoi:Kun asetetaan mp-huoltojen töppäilyt laajempaan kontekstiin niin huomaa saman ongelman koskevan laajemminkin työelämää. http://www.hs.fi/elama/art-20000053...-other&share=53291d1e2b634189f5cf7907713f08a3
.
.
.