Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä taas olen kuullut, että esim. aurinkolasit joissa ei ole UV-suojaa ovat silmälle haitallisemmat kuin ilman aurinkolasejaYks tohtori vasta väitti kovasti, että olipahan minkälainen lasi tai muovilinssi, niin kaikki suodattavat uv:a, tiiä häntä sitten?
Muovilinssin esim visiirit suodattaa 80% UV:staMinä taas olen kuullut, että esim. aurinkolasit joissa ei ole UV-suojaa ovat silmälle haitallisemmat kuin ilman aurinkolasejaYks tohtori vasta väitti kovasti, että olipahan minkälainen lasi tai muovilinssi, niin kaikki suodattavat uv:a, tiiä häntä sitten?![]()
Itse käytän aurinkolaseja suojaamaan silmäni auringon haitalliselta UV-säteilyltä.En ole tähän päivään mennessä nähnyt aurinkolaseja tarpeelliseksi moottoripyöräillessä, kirkkaalla visiirillä ajetaan ja sen takia kait se siinä on, että vauhdin kasvaessa se laitetaan kiinni.
Visiiri suojaa ihan tarpeeksi UV-säteilyltä.Itse käytän aurinkolaseja suojaamaan silmäni auringon haitalliselta UV-säteilyltä.