Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samat sanat täältä. Todella näppärä käyttää.Schuberthiin luotetaan täälläkin. Jo toinen kypärä menossa enkä oikeen vois kuvitella enää mitään muuta vaihtoehtoa. Täysin ylivoimanen ratkaisu joka mielessä.![]()
Minä olen kanssa tykästynyt Serengetin laseihin. Mopoillessa ja ulkoillessa olen käyttänyt Cascade 6761 -laseja ja autoillessa Small Aviatoreja. Molemmat ostettu joskus 2003-04. Loistavat lasit!!Mulla on 2003 tai 2004 ostetut Serengetin aika tavallisen malliset pokat. Ne oli jossain 75%:n alennuksessa, mutta maksoivat joku 70 euroa edelleen, joten melekoosen kalliit. Ostin kuitenkin, enkä oo katunu! Niihin on tullut vasta 1 naarmu, ja ovat todellakin olleet kovassa käytössä! Joku optikko sanoikin, että ainakin sangat ovat melkein ikuiset.
Nuo Serengetin lasit ovat käsittääkseni tehtyjä autoilijoille, mutta kyllä ne mopoilukäytössäkin toimivat! Omat lasini ovat ruskeat, eivät mustat, joten niillä näkee hyvin myös hämärässä ja perspektiivi säilyy. Ainoana miinuspuolena on lasien malli, joka ei ole kovin passeli moottoripyöräilyyn: linssit eivät kaareudu silmien päälle, joten elukoita pääsee helposti rillien väärälle puolelle. Lisäksi leveähkö aisa ei ole mielestäni motoristin paras ystävä. Arvostan omissa laseissani kuitenkin kestävyyttä, mukavuutta sekä linssin väriä, joka toimii kaikenlaisissa valaistusolosuhteissa. Suosittelen, varmaan niillä on myös kuppimaisempia malleja!
( http://www.serengeti-eyewear.com/ )
Näin on!Näin on.Schuberth integroitu aurinkovisiiriPois en kyllä vaihtais![]()
Multakin lähtee ääni suupertille ja integroidulle aurinkovisiirille.Nyt oiskin kiva tietää, onko joku kekannu sellasia klaasseja, joissa ei noi sangat napsahtais poikki (uimalasit)![]()
Se on kyllä hyvä.Joo,tänään ajelin muutaman sata kilsaa ton aurinkovisiirin kanssa.On se niin pirun hyvä keksintö,että ihmetyttää miksei oo tullu jo aikaisemmin hommattua tota Suuperttia.Schuberth integroitu aurinkovisiiriPois en kyllä vaihtais![]()
![]()
![]()