• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Minkälainen kypärä keikkuu päässäsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AF-1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Shoei XR-1000 ollu käytössä kadulla, varustettu whisperstripillä ja peilivisiirillä.
Nyt löytyy myös mattamusta V-Moto kromilipalla metsässä rymyämiseen. Piti pelikortista vääntää ilmanohjain nenän eteen ku lähettiin maantielle ajelemaan, hyvin toimi
tounge.gif

Tällä hetkellä AGVn Stealth tai joku vastaava. On jo niin kolhuilla ja kuopilla et aattelin täks kaudeks uutta. Siks kysyisinki et mistä sellasia Chupa Chups kypäröitä saa niiku jollai motogp kuskilla oli viimekaudella? Siis semmone et päälaki muistuttaa sitä tikkarin yläosaa.

Tällä hetkellä AGVn Stealth tai joku vastaava. On jo niin kolhuilla ja kuopilla et aattelin täks kaudeks uutta. Siks kysyisinki et mistä sellasia Chupa Chups kypäröitä saa niiku jollai motogp kuskilla oli viimekaudella? Siis semmone et päälaki muistuttaa sitä tikkarin yläosaa.
Paa googleen hakuun Lorenzo ja helmet, niin alkaa löytymään. Rupea sponssaamaan Jorgen kans Chupa Chupsia.

No mulla on Nolan N103 Classic N-Com.
Vaikka mulla ei ole vielä mopotestakaan  
blush.gif

Huom vielä!!!

Marushin RS1 Carbon tuli hankittua viime viikolla. Tulis ajokelit että pääsis enemmän tyyppää. Kevyt on, 1050g ja sai viisi tähteä Engelsmannien testissä. Vaikuttaa hyvältä mun nuppiin.
062802moto_prv.gif

pres_Casque-integral-Shark-RSF3-FULL-MAT-2009-1.jpg

Shark RSF3 Full Mat

Mukava kypärä, hyvät sisustat ja hiljainen.

- Koo

ps. Kirkkaalla visiirillä tosin toistaiseksi mennään.

Jäi tänään AGV GP-pro kakkoskypäräksi,kun tarttui K-S Mp-näyttelystä tollanen Schuberth S1 PRO Furious kainaloon.Onkohan se niin hiljainen kun luvataan??
smile_org.gif

9gffdr300_www.jpg

Tuommoinen peilivisiirillä varustettuna, tosin merkkinä on RXA mutta sama potta on kyseessä. Ihan tyytyväinen oon ollut, vaikka budjettiluokan kypärästä onkin kyse. Keulaportilla varustettu kypärä olisi hakusessa, mutta merkkiä ja mallia ei ole vielä päätetty. Vahvimpia ehdokkaita ovat Shoein Multi-Tec ja Schuberthin C2 tai C3.

Tuli Jyväskylän näyttelystä ostettua Schubert C3 molemmille puoliskoille ja nyt odotellaan milloin päästään testaamaan muuallakin kuin sisällä kävellen
062802moto_prv.gif

Olen aina sanonut, etten halua Schuberttia, koska on niin painava... Nyt oli tuntui kevyemmältä, olenko takinkääntäjä
blush.gif

Back