• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Minkälainen kypärä keikkuu päässäsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AF-1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
HJC FG-15 malli kappale erikoisvärityksellä (testaavat löytyykö mielenkiintoa, ei kuulemma löytynyt).. Tuotu vain 4 kpl suomeen ja minä ostin kappaleen numero 3
sport05.gif

Melkein kuvan väritys, mutta vähemmän ja ohkasemmin noita tribaaleja, lisäksi pohja on kokonaan valkoinen, ei harmaa.. Eli melkein oikea kuva, ei aivan

normal_FG_15_VOLLEZ_MC5F.jpg

HJC FG-15 malli kappale erikoisvärityksellä (testaavat löytyykö mielenkiintoa, ei kuulemma löytynyt).. Tuotu vain 4 kpl suomeen ja minä ostin kappaleen numero 3
sport05.gif

Melkein kuvan väritys, mutta vähemmän ja ohkasemmin noita tribaaleja, lisäksi pohja on kokonaan valkoinen, ei harmaa.. Eli melkein oikea kuva, ei aivan

normal_FG_15_VOLLEZ_MC5F.jpg
Mistäs ostit ton kypärän? Ite ostin saman version punaisilla tribaaleilla.  
062802jumpie_prv.gif

Ostin allrightin outletista. Siellä oli sillon kolme hyllyssä, jotka kaikki kuulemma ainutkertaisia sample -malleja väritykseltään, tiiä siitä sitte?

edit: Kuvakin löyty:

FG_15_VOLLEZ_MC1F.jpg

Ostin allrightin outletista. Siellä oli sillon kolme hyllyssä, jotka kaikki kuulemma ainutkertaisia sample -malleja väritykseltään, tiiä siitä sitte?

edit: Kuvakin löyty:
No jokatapauksessa se 4kpl määrä tuntuisi vieläkin säilyvän
biggrin.gif

062802jumpie_prv.gif
Tuliko sulle toi "nenän" tuuliohjain"
mukana?
Tuli suoja mukana kyllä. Jos siellä Vantaalla oli kaks ja outletissa kolme ni tekeehän se jo viisi, mutta se täytyy olla niin että niitä on siirretty Vantaalta outlettiin ja kumpaanki toimitettu kaks aluksi...

Tuli haettua Marushinin uusi Kouseido tummalla visiirillä. Ainakin omaan silmään näyttää aika kivalta.
Kevyt, ja omaan kuuppaan istuu hyvin.

Kouseido

oon aina miettinyt mitä tarkoittaa pallopäisyys oikeasti  
biggrin.gif

Itellä ainakin on kypärän valinta aika persiistä kun on siunattu suhteettomalla takaraivolla.
Koita Airohin kypärää. Itsellä on myös takaraivo pitkä, Airoh S4 toimii mulla. Tietenki jos sun takaraivo on vielä paljon pitempi niin??
Oon muuten pienikokoinen 170/70, ja kun pyydän kypärää kokoa L tai XL niin myyjillä on aina aika epäuskoinen ilme
biggrin.gif
Jooh, sama homma. Ite 173/75 ja nykykypärä on xl. Viimeksi myyjä löi käteen s-koon, olin vähä että katoppa 3 kokoa isompi jo valmiiksi.
biggrin.gif

schuberthin S1(prro) 61 koko taitaa olla soppeli. Laittanen tilaukseen kunhan löydän halvan kaupan.

Tuli viikko sitten ostettua tollanen nolan n84. Mukana oli pinlock, hengitysilmanohjain ja vps aurinkovisiiri. Ja valmius niille jollekki n-com kuulokkeille
nixweiss.gif
Tuntuu kyllä hyvältä päässä pitäs vaan päästä ihan tositoimissa kokeilemaan
sport05.gif

Tämmösellä tuli viime kesänä ajeltua.

Pitäsköhän jo vaihtaa, kun ei tosta enää meinaa läpi nähdä...
tounge.gif

normal_Potta_1b.jpg

062802moto_prv.gif

Sitä kun ajelee alkusyksystä pimeellä , niin ei nää väistellä kaikkia pieniä lenteleviä otuksia..  
biggrin.gif

(eikös autokin vaihdeta kun tuhkis tulee täyteen..
tounge.gif
)

062802moto_prv.gif

Back