• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Minkälainen kypärä keikkuu päässäsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AF-1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oliko joskus vastaava aloitus? noh en löytänyt sitä ja on saatava elvistellä uudesta kypärästä niin oli avattava uusi keskustelu
blush.gif

Eilen ostin Arai corsair RX-7 Robertsin
corsair_roberts_08_240.jpg

Vanha kypärä oli merkkiä HJC ac11 enkä ollut tyytyväinen siihen ...kuka halapa osta se paska saa

Kaapista löytyy:
- G-Macin visiirillinen avokypärä
- Bieffen ratareplica, maalattuna mattamustaksi
- Arai Condor

Kuvia myöhemmin. Ehkä.

GPA:n X-race... Todella tyytyväinen olen ollut vaikka tuli ns. sika säkissä periaatteella ostettuakin. Pieksää mun entisen Arain kyllä ainakin keveydessä, aerodynamiikassa, hiljaisuudessa, visiirin huurtumattomuudessa...

normal_image_php.jpg

normal_GPA_2.jpg

Arain visiirit ilman pinlockia on huurtumisen suhteen jostain kovin syvältä. Muuten tuo Condor on Bieffeä parempi, sekä hiljaisuuden, että päähän istuvuuden puolesta, mutta visiiri huurtuu helposti. Huurtuu vaikka käyttäisi estoaineita ja mulla on vielä hengitysilmanohjainkin käytössä. Bieffe ei huurru, vaikka puhkuisi paikallaan tahallaan visiiriin. Araissa tuli pinlock kalvo mukana, mutta visiirissä ei ole reikiä, enkä ole jaksanut alkaa askartelemaan.

Kiiltävänmusta Shoei Multitec pitemmillä ajorupeamilla. Lyhyillä matkoilla ja kaupunkiajossa tulee yleensä käytettyä varapotaksi ostettua mattamustaa HJC:n avomallia.

Back