• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Minkälainen kypärä keikkuu päässäsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AF-1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Schubertin C2    
biggrin.gif
Kuin myös täälläkin.

Talviseteissä oli AGV AX-7. Testattu lentämällä 80km/h päälleen kelkasta, kypärä kynti jäällä loskaa, eikä niska katkennut. Voisin suositella, kun en kuollut
smile_org.gif

Tommonen KBC, olikohan se nyt VR-2?

Ihan OK potta, kun visiiriin laittoi Shoein pin-lock -kalvon. Meinasi huurtua aika helposti vakiona.

1213553839483_3_large.jpg

:hanuria:kokeillaan onnistuuko...itse ostin "halvan" swift jotain
ja siinä ainakin huurtuu visiiri alle satkun vauhdissa oli räppänät auki tai ei

Laitoin Chaserin tilaukseen, hinta 339 eur + visiiriksi hopeapeili 100 eur.

eagleblue.jpg

Vanha potta oli Quantum f, Nakanon silmillä.

Kolmas HJC menossa ja hyvin pelittää...tuntuu sopivan mun kuuppaan hyvin ja hintakin on ihan kohillaan (melkeen kun joka suvi uuden potan ostan
tounge.gif
)

Nolanin avattava potta,,ku on noi kiikarit päässä..
Mukavempi pistää päähän.!Olen ollut tyytyväinen
062802jumpie_prv.gif

Arai RX-7, loisto potta. Tekisi mieli vaan maalauttaa se jollain ammattilaisella kun alkaa toi kuvio kyllästyttää.
Mutta eiköhän näillä mennä jatkossakin..

81-8540AraiCorsaMatsudoCbr_detail.jpg

Halpa Shoei X-11 (spirit), kun sattui sopimaan mekon väreihin. Ensi kerralla ostan kyllä kyrpärän, joka sopii munkin päähän....... Pitää mennä johonkin luostariin tutustumaan kiimaisiin munkkeihin

Back