Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljonko kustanti? ja onko hiljainen? itse olen haaveillut kyseisestä kypärästä ja pitäisi käydä koe-ajamassa sisäänXR-1000 Cresti tuli, iconi meni![]()
![]()
Noniin! Ite omistan AGV:n K4 josta ylempänä laitoinkin kuvaa.. Tilaustuote + peilivisiiri ja sain hintaan 250e. Taitaa olla kuitu+seoskomposiittipotta ja menee kyl ihan "isossakin" mopossa. Ja tottakai kaikki myy Araita ja Shoeita koska se on niin ristus kallis!Näihin olin vielä tänä aamuna päätynyt:
-AGV K-4 tai S-4
-HJC FG-15
Noi oli sillai hinnaltaan sopivan tuntuisia (n.200-250e), tosiaan kun en tiedä paljonko tässä nyt tulee sitten ajeltua kun sen kortin (jos)saan koska omaan pyörään ei kuitenkaan ole tällä hetkellä varaa..
Parissa liikkeessä tosin sanottiin että noi menis mopo käytös hyvin mut jos ajan oikealla moottoripyöräl niin pitäs ostaa Arai tai Shoei. Sit alkaa taas budjetti heittää pahasti kun esim. Shoei XR-1000 on jo n.399e, riippuu tietenkin hieman mistä sen ostaa..
Että oisko noi nyt sit niin huonoja vaihtoehtoja verrattuna kalliimpiin??
Että jos ovat vain äänekkäämpiä niin teen niinkuin muutkin ovat täällä ilmeisesti tehneet että laitan korvatulpat korviin..![]()
Oli rahasta kiinni tai ei, niin osta se kypärä joka parhaiten istuu päähän.MUTTA! jos rahasta ei ole kiinni, niin osta se mikä on hyvä päähän!Itelle sopii toi AGV K4 Vyrus ja tähän asti ei oo ollu valittamista![]()
![]()
Ite ajan aurinkolasit silmillä ja hyvin ne mahtuu. Justiinsa mietin että tuntuu siltä ku napitki mahtuis mukavasti korviin niin sais musaakkia(En oo kokeillu).mulla ku on nää silmälasitkin niin nekin mahtui sinne aika mukavasti..