• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

minkäikäiset käyttävät delvaccia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kawabata
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

minkäikäiset käyttävät delvaccia? -

• 1. 15-25 v

Ääniä: 3 60,0%
  • 2. 26-35 v

Ääniä: 1 20,0%
  • 3. 36-45 v

Ääniä: 0 0,0%
  • 4. 46-55 v

Ääniä: 1 20,0%
  • 5. 56-65 v

• 6. 66-75 v

• 7. 76-85 v

• 8. 86-95 v

• 9. 96-105 v

• 10. yli 105 v

• Ääniä yhteensä
    5
tällaistakin kyselyä oli ehdotettu. laitetaan nyssit kokeeksi. onko delvacinkäyttäjissä enemmän varttuneempaa ja kokeneempaa motoristia, kuten olettaisin vai onko kokeilunhaluisia teinejä enemmän?

tietysti vertailuna tulisi tehdä toinen äänestys, jossa kysyttäisiin Ei-delvacinkäyttäjien ikäjakaumaa samaan tapaan. sen voi tehdä joku delvacinvihaaja tai mp-öljyjen suosija, XD eli äks dee eli
smile_org.gif

kieliposkessa tätä tein, että ei nakkeja silmiin eikä palmuja naamalle. hehiö.

Noniin......
Mä olen tehnyt luojan kanssa seuraavanlaisen sopimuksen.......

En mene yöllä siskon huoneeseen.....
Enkä laita Delvaccia koneeseen......

Väittäisin että tolla pysytään "kaidalla tiellä" ja
eletään hyvä elämä
tounge.gif

Hitto, en tunne yhtään delvacin käyttäjää.. On se kuulemma ihme ainetta mut silti ei sitä kukaan tunnusta käytävän.

hiukkasen eppäilen tuota kun jo 5 kpl yli 105 vuotiaita on äänestänny, mutta kertoo kypsyydestä ja varttuneiden kokemuksesta sekin.

Noniin......
Mä olen tehnyt luojan kanssa seuraavanlaisen sopimuksen.......

En mene yöllä siskon huoneeseen.....
Enkä laita Delvaccia koneeseen......

Väittäisin että tolla pysytään "kaidalla tiellä" ja
eletään hyvä elämä  
tounge.gif
kysymyshän oli niille jotka käyttävät. jos öljyjen sopivuuden ymmärrys on samalla tasolla kuin luetun ymmärtäminen, niin...

Miksi laittaa paskaa kun moottoriöljyäkin on saatavilla vielä toistaiseksi?
Pistäkää samantien rypsiöljyä tai aurinkorasvaa, rypsiöljy ainakin on halpaa.
033102bebe_1_prv.gif

Miksi laittaa paskaa kun moottoriöljyäkin on saatavilla vielä toistaiseksi?
Pistäkää samantien rypsiöljyä tai aurinkorasvaa, rypsiöljy ainakin on halpaa.
033102bebe_1_prv.gif
Paskaa levitellään pellolle ja syötetään sitten ne paskassa kasvaneet potut asiakkaille.

Ja vidduako se muille kuuluu mitä siellä moottorissaan käyttää
033102ass_1_prv.gif
tässäkin oli vaan kyse käyttäjän iästä eli 43v on ikää ja ekat mopokokemukset vuodelta -74 pappatunturilla.

Näissä käyttäny Delvaccia: Yamahat FJ1100 ja FZR1000, Hondan VF750 ja Kawasakit 500H1 ja 1100ZZR sekä Suzukin 650DR ja on toiminut (eikä tuohon kawasakiin edes suositella muuta kuin mineraaliöljyä).

Niin tulihan tuota kaadettua HD:n koneeseenkin öljyä missä on lentokoneen kuva.

Päätinpä sitten kokeilla cebariin. Katsotaan miten toimii vai toimiiko ollenkaan. Minusta on ihan sama minkä nimistä toi öljy on, jos sillä laitteet toimii ja hinta on kohdillaan niin miksi ei käyttäisi
nixweiss.gif
. Kohtahan sen tiedän.

Äänestin, vaikka en ole koskaan käyttänyt delvakkia, enkä varmaan koskaan käytä. Olen erilainen nuori (47v) ja käytän Teboil Super HPD 15W-40 öljyä ja hyvin on toiminut mopot.

Back