Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuri näin...renkaan ja betonin välillä olis jotain kemiallista kismaa...
Betonista irtoaa renkaalle, kumille haitallisia yhdisteitä.Sellanen mielikuva on mulla, että renkaan ja betonin välillä olis jotain kemiallista kismaa, joka vaikuttaisi epäsuotuisasti renkaan ominaisuuksiin. Siksi sinne esmes pahvia väliin suositellaan. Kuulopuhetta, en oo varma asiasta.
OHO!!! Tuo oli uutta... 2 talvee jo säilytelly ihan betonilla... ARGH!!!Betonista irtoaa renkaalle, kumille haitallisia yhdisteitä.Sellanen mielikuva on mulla, että renkaan ja betonin välillä olis jotain kemiallista kismaa, joka vaikuttaisi epäsuotuisasti renkaan ominaisuuksiin. Siksi sinne esmes pahvia väliin suositellaan. Kuulopuhetta, en oo varma asiasta.
Tuoreesta varsinkin.
Pahvi väliin riittää.
Samaa mieltä, täältä vaikka 2 pizzaa ja tuopilliset päälle. Mutta jos säilyttää mopoa muovilattialla (tai vaikka auton renkaita), niin silloin ymmärrän. Silloin ei suojatakaan rengasta, vaan lattiaa. Lieneekö kukaan huomannut, millaiset lopulliset jäljet kumi tekee muovilattiaan..? Ei lähde pois kirveelläkään.Mitenkä tämä kemiallinen vaikutus noin käytännössä ilmenee? Montako vuotta pitiäisi seisottaa putkeen, että alkaisi muutoksen näkemään tai tuntemaan?
Tarjoan pizzan juomineen ensimmäiselle, joka mun prätkän eturenkaasta pystyy katsomalla tai tunnustelemalla sanomaan, mikä kohta oli talven ylitte betonia vasten. Sillä varauksella, että huomaan sen itse ensin.
Joo, en siis oo kyllä huomannu yhtään mitään. Eli menee tähän ylivarovaisuus kategoriaan tämäkin...OHO!!! Tuo oli uutta... 2 talvee jo säilytelly ihan betonilla... ARGH!!!
Nii..ootko huomannu mitää vaikutusta..!?
itellä on joka talvi seisonnassa betonilattialla enkä ole pyöräytelly renkuloita, enkä o huomannu mitää haittavaikutusta.
![]()
No tuskimpa se väriään muuttaa...Betonista irtoaa renkaalle, kumille haitallisia yhdisteitä.Sellanen mielikuva on mulla, että renkaan ja betonin välillä olis jotain kemiallista kismaa, joka vaikuttaisi epäsuotuisasti renkaan ominaisuuksiin. Siksi sinne esmes pahvia väliin suositellaan. Kuulopuhetta, en oo varma asiasta.
Tuoreesta varsinkin.
Pahvi väliin riittää.
Taasko ajattelemattomuudestani rankaistaanBetonista irtoaa renkaalle, kumille haitallisia yhdisteitä.Sellanen mielikuva on mulla, että renkaan ja betonin välillä olis jotain kemiallista kismaa, joka vaikuttaisi epäsuotuisasti renkaan ominaisuuksiin. Siksi sinne esmes pahvia väliin suositellaan. Kuulopuhetta, en oo varma asiasta.
Tuoreesta varsinkin.
Pahvi väliin riittää.
Emäksistä!Jokainen, joka on saanut tuoreen betonin porauspölyä iholleen huomaa, että aika hapanta on.
Just.Emäksistä!Jokainen, joka on saanut tuoreen betonin porauspölyä iholleen huomaa, että aika hapanta on.![]()
Voi herranen aika. Eikö ne renkaat uusita melkein joka kesä kuitenkin? Ja todellakin, auringon valohan kovettaa kumiseosta. Ottakaa nyt hyvät ihmiset sitten suojahuput niille renkaille mukaan. Voi aina pysähtyessä peittää ettei aurinko tee tuhojaan.