• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Minkä pyörän ottaisitte itse näistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suige
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Zx-10r on tilavampi, vääntävämpi ja tehokkaampi kuin 750 gsxr. Ennemmin tämä kuin 750.
Raskaampi mutta koneen luonne parempi(mun mielipide).

690 Dukella ei edes älyä että ajaa yksmukisella. Moottori on todella loistava kokoisekseen. Mageen näköinen.
Pidemmillä matkoilla alkaa katteen puute rasittamaan.

Jos haet pyörää ajo-ominaisuuksien mukaan, lueskele englantilaisia vanhoja prätkälehtiä. Niissä ne osaa analysoida ajo-ominaisuuksia eikä keskity
siihen kuinka ****njatke kiiltää. Niissä on välillä juttuja mitkä halvemmatkin pyörät on hyviä.

Täältäkin löytyy topikkeja, joissa on vertailtu noita lehtiä.

No noista ottaisin duken. Mutta se olisi mun talliini 4. pyörä, jos sitä yhtä ja ainoaa hakisin niin valinta olisi MS.

Duke III oli ainakin ihan hiton hauska pyörä ajaa. Isommalla tiellä en sitten tiedä, kai silläkin pääsee ihan maan rajoitusten mukaan hyvin.

10r on upea pyörä ajaa, omaan nykymakuun turhan tehokas.

Tuo Kawasakin Zx 10r oli vaan hetken mielijohde. Taitaa olla turhan paljon tehoa ja huonohko ajoasento, kun suurin osa ajosta tapahtuu kaupungissa ja läheisillä pikkuteillä, joissa 60-80 rajoitukset.

Tuli koejettu MT-01, stage kakkosella. Hieno moottori, ei se huono ajakaan ollut. Tuntui vaan aika rekalta Ktm 690 ja hussen jälkeen.

Ajellu kuusivuotta Multistrdan esi-isällä(Cagiva Elephant 900) ja jos "geenit"on yhtään siirtyny isältä pojalle niin kysessä on loistava matkaratsu.

Merkkiuskollisuutta tai ei, niin gixerin noista ottaisin. Lyhyenlännälle, tuulennussimalle vinkuheinälle ajoasento ei paljoa parempi voisi olla, ja nakkikioskiposeeraaminen kaupunkinopeuksissa on maksimissaan korttelinkierto lähtiessä ja palatessa. Varmaan seuraava/toinen pyörä tuleekin olemaan (kiloinen) moinen.

Back