• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Minkä pyörän ottaisin ekana

Minkä pyörän ottaisin ekana - Tehräänpä päinvastoin ja valitaan paras

• 1. Ducati

Ääniä: 1 25,0%
  • 2. Moto Morini

Ääniä: 0 0,0%
  • 3. Benelli

• 4. MV Agusta

Ääniä: 2 50,0%
  • 5. Aprilia

• 6. Harley Davidson

• 7. Triumph

• 8. BMW

Ääniä: 1 25,0%
  • 9. Moto Guzzi

• 10. Buell

• Ääniä yhteensä
    4
Tää taitaa olla joku provo/boikotti japseja vastaan.
Mut jos näin ikävästi on niin myönnettäköön että kyllä mun talliin yks Ducatin kyykky, esim. 1098 vielä mahtuis.
Eihän tämä toki mikään provo tai boikotti ole.
Näitä merkkejä kun vaan ei mahdu kun 10 yhteen äänestykseen, niin tää kertoo näiden merkkien välisen suosion.

Olisi kiva olla vastaava äänestys jossa olis ihan kaikki merkit, mutta se ei vaan tällä foorumilla onnistu samaan tapaan, eikä noita voi oikein yhdistelläkään kovin fiksusti.

Tässä pikku kehityskohde foorumisoftalle. Olis kiva saada vaik ees 20 vaihtoehtoo.
bowdown.gif

062802moto_prv.gif

Äänestyksen tulos on selkeä toistaiseksi, kun Japanilaisia pyöriä ei tässä huomioitu eli Ducati ja Bemari jyllää. MV Agusta, Triumph ja H-D peesaa.
062802moto_prv.gif

Seuraavaksi kun vaihdan helvetinhyvän pyöräni V-Strom 650, koska kilometrejä alkaa olla paljon, on edessä vaikea päätös. Vaihtoehtoja on kolme: BMW 1200 GS, Ducati Multisrada 1200 ja ilmeisesti tähän kuitenkin päädyn, kunhan saan tyypit, Yamaha 1200 Super-Terene.
Oon jo niin vanha äijä, et ostan just sen minkä haluun, hintaa katsomatta!!
talktohand.gif

Ääni meni HD:lle...yllätys yllätys.
tounge.gif

Pidän HD:n moottorin luonteesta. Mulle sopivan räyhäkkä ja matka-ajossa äärimmäisen leppoisa, mukava ja taloudellinenkin. Ei tärise, vaan korkeintaan mukavasti hieroo...
biggrin.gif
Runko on ainakin Dynassa ja RK:ssa luottamusta herättävän vakaa sellaisessa matkavauhdissa, jota mä ajan. Eli rajoitus+mittarivirhe+joskus vähän vielä lisää. Palikkaa, varustetta ja varaosaa löytyy taatusti enemmän kuin mihkään muuhun pyörämerkkiin ja tämä puoli on kääntänyt jo mielenkiintoni pikkasen vanhempiin Harrikoihin...
wink.gif
Nykyisen rinnalle. Tai jonkun muun rinnalle.

Kuusi japaninpyörää olen omistanut ja kaikissa oli puolensa. Mutta kun seuraavaa pyörää alan hankkimaan, ei taida merkki vaihtua. Parempia löytyy aivan varmasti, mutta tää on mulle sopivin.
033102beer_1_prv.gif
Suurin osa mielipiteestäni on tässä.
Siksi lainaus.

Jos ei tarttis rahasta välittää, eikä järkevyydestä ja oman Hondan saisi pitää, niin ehdottomasti MV Agustan haluaisin talliin ruohonleikkurin ja vaimon skootterin tilalle. Nii ja tosiaan f4 olisi silloin valinta. On se vaan unelma peli.

Miinusta tulee lähes kaikesta.

Ja plussaa MV Agustasta ja ulkonäöstä. Ja tämä riittää sen verran, ettei miinuksia tarvitse luetella.

Back