Mitä eroa noissa on ? Ihan samaa massaa.
Itse ottaisin 954 Hondan tai sitten työmatka/kaupunkikäyttöön Hornetin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä eroa noissa on ? Ihan samaa massaa.
Onhan niitä muitakin pyöriä maailmassa. Mutta saahan sitä kysyä, makuja on monia ja osalle ei kelpaa kuin kissankusi, ei sille voi mitään. Tiedän, että tyhjänpäiväisiä tälläiset kyselyt ovat, mutta kyllä maailmaan mielestäni topicceja mahtuuTuossa tilanteessa bleidi ja säädettävät kliparit. Onhan noiden lisäksi vissiin muitakin pyöriä maailmassa?
Ihan hyvän valinnan teit. Siinä olen samaa mieltä kanssasi, että monille riittäisi se kissan kusi.Onhan niitä muitakin pyöriä maailmassa. Mutta saahan sitä kysyä, makuja on monia ja osalle ei kelpaa kuin kissankusi, ei sille voi mitään. Tiedän, että tyhjänpäiväisiä tälläiset kyselyt ovat, mutta kyllä maailmaan mielestäni topicceja mahtuuTuossa tilanteessa bleidi ja säädettävät kliparit. Onhan noiden lisäksi vissiin muitakin pyöriä maailmassa?![]()
Kävin hakemassa punaisen bleidin tuosta läheltä kun kerta sai eniten "ääniä" Hyvältä vaikuttaa, viikonloppuna pääsee ajamaan kunnolla.Eipä tuo nyt uutta vastaa, mutta ei hinnaltaankaan...![]()
Varmaan ihan hyvä valinta mutta z750 ensimmäisenä mallina on oikeasti kauhein nyky mopo mitä olen ajanut, alusta, jarrut, paino helvetti se on huono. En suosittele kellekkään...Ihan hyvän valinnan teit. Siinä olen samaa mieltä kanssasi, että monille riittäisi se kissan kusi.Onhan niitä muitakin pyöriä maailmassa. Mutta saahan sitä kysyä, makuja on monia ja osalle ei kelpaa kuin kissankusi, ei sille voi mitään. Tiedän, että tyhjänpäiväisiä tälläiset kyselyt ovat, mutta kyllä maailmaan mielestäni topicceja mahtuuTuossa tilanteessa bleidi ja säädettävät kliparit. Onhan noiden lisäksi vissiin muitakin pyöriä maailmassa?![]()
Kävin hakemassa punaisen bleidin tuosta läheltä kun kerta sai eniten "ääniä" Hyvältä vaikuttaa, viikonloppuna pääsee ajamaan kunnolla.Eipä tuo nyt uutta vastaa, mutta ei hinnaltaankaan...![]()
![]()
Harvinaisena ihmisenä luin ketjun läpi^^ Ette vissiin ole lukenut, että kysyjä haki jo Bladen.
Correct.^^ Ette vissiin ole lukenut, että kysyjä haki jo Bladen.