No kun mulle on noi termitkin hiukan hepreaa, mut sellanen sen pitäis olla, että siihen saa suunnitella tietsikalla moporetken pienempiä tietä pitkin, useilla reittipisteillä. Käsittääkseni silloin puhutaan reitittävästä navista. Noissa ei taida moista olla, vaan sellanen karttaohjelma pitää ostaa? Ja eipä haittais, jos niitä suosikkimuistipaikkoja olis kans riittävästi. Tuo mikä miellyttää, on tuo pattereiden kesto. Ei tarte hommata ku pyöräteline, ei latauspiuhoja ollenkaan.
Xl:n saa idesanilta jo hintaan 483€, 60Cx hinta olis tuo 399€.
Tuossa XL:ssä reitti tosiaankin suunnitellaan tietokoneelle.
Pisteestä pisteeseen.
Jossei sitten osta siihen reitittävää karttaa jolloin homma toimii samaan tyyliin kuin tomtom yms muissa reitittävissä vehkeissä.
Kerrotaan koneellle jotta täältä tonne ja kone arpoo reitin.
Omassa ajossa ei oikein toimi tuo reititys...
Tulee hauskempia reittejä kun itse arpoo...
Tuossa magellanissa taisi olla 500 pisteen rajoitus noissa omissa pisteissä. Per tiedosto. Joita sitten mahtuu kortille x kappaletta.
Samoin reiteissä max 500 pistettä. Ja kortille reittejä x kappaletta.
Kuljetun jäljen tallennuksessa raja taisi olla 2000 pistettä. Tosin niitäkin voi kortille tallettaa x kappaletta.
Eli käytännössä rajaton määrä...
Pattereiden kesto?
Valmistaja ilmoittaa takuulla optimistisen arvon.
Toisaalta aa-paristo on parempi kuin laitekohtainen akku.
Nämä uudet aa kokoiset litium paristot varmaan kestää pitkään tuollaisessakin?
Kamerassa eroa oli kuin yöllä ja päivällä...
Mulla taitaa olla muutamalta vuodelta kaikki ajetut trackit ja reitit tallessa gps:n kortilla.
Jos vaikka eksyy niin on viiva mitä pitkin ajaa...
Ja kaikenlaista muuta "tarpeellista", tuo magellanin karttasofta, mopon manuaalit, varaosakuvat yms pdf. tiedostoina.