• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Minkä näistä hankkisi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja intinaz
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Voisi talven aikana vaihtaa pyörän. Minkä itse ottaisitte jos vaihtoehtoina olisi Ktm superduke, Ktm supermoto 950, Benelli TnT, Kawasaki Z1000, Ducati hypermotard ja Moto Morini(corsuro)

Ite ottasin Ducatin tai KTM:n smoton, tossa järjestyksessä (jos Hyperi on se isompi). Perusteluna se et olen itekkin niitä katellu ku smoto vois kiinnostaa, en ole koeajanu ku ei kuitenkaan o varaa vaihtaa vielä vuoteen tai kahteen. Ja ajaishan noilla smotoilla talvellakin sitten heti
biggrin.gif

Mut ota se mihin rahat riittää ja mikä parhaimmat fiilikset herättää.

Tuo Kawasaki Z1000 olis vuosimallia 2007. Entä Haybusa(uudempi malli), Aprilia Tuono tai Dorsuduro 750?

Superduke mulla olikin 2005, myin sen rahapulassa  
sad_orig.gif
Se oli kyllä hiton hieno pyörä kaikin puolin! Bensaa taisi viedä aika reilusti.

Mitä eroa käytännössä noissa uudemmissa dukeissa on? Jotain muutoksia tais tulla 2007 tai 08?

Mitäs jos soppaan heittää Street triplen ja uudemman Tigerin

Koetetaan kepillä jäätä, Ducati Streetfighter
tounge.gif

Sigusta näkyy oma valinta. Tosin superduke ois kelvannu kanssa hyvin.

Mä ainakin vaihtaisin puhtaasti räppäilypyörään: KTM 500 EXC crossi ja supermotovanteilla
smile_org.gif

Kyllä meinaan teiden ja polkujen määrä kasvais merkittävästi ja vauhtia ja vaarallisia tilanteita olisi yllin kyllin. Ja kyllä meinaan radallakin pärjäis, ainakin syheröpätkillä
smile_org.gif

Hypermotard on upea laite! Sellaisen. Eipä tuo Ktm supermotokaan huono olla. Apriliakin voisi olla asiallinen peli.

Mutta hypermotardin kokeilun jälkeen olin ihan myyty. Ei vaan silloin rahat riittäneet.

Back