• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Minkä jatkeeksi musatulpat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JWH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Minulla musan tuottaa vanhempi Hakkapeliitta navi joka on omassa tankotelineessään. Huonoina puolina on kunnollisen voimakkuuden säädön puute ja se ettei navia ja soitinta voi käyttää yht'aikaa.
Tuota kyllä käyttelee jonkin verran ihan hanskat kädessä mikä on minusta perusedelletys.

nokia-e51.jpg

Creativen nappeihin tulee musiikkia tuosta vehkeestä..  
thumbs-up.gif
Reino6 : onko tossa E51 minkätasoinen äänenlaatu??
Mä oon jo pidempään tota kuolaillu N93 kaveriks..
Mun halossa joutuu käyttämään orginaali korvanappeja ja ne ei todellakan ole mitkään hyvät jos tolla kuuntelis musaa kypärä päässä.
Kyllä E51:n äänenlaatu on paremmilla kuulokkeilla kuunneltuna aika nolo verrattuna varsinaisiin MP3-soittimiin - hemmetinmoinen taustasuhina ja tahtoo pätkiä ilmeisesti WLAN-verkkoja etsiessään tms. Mutta mopedikäyttöön aivan riittävä ja tuosta puhelinkopista tulee itsekin kuunneltua, jos musiikkia ajellessa ylipäätään kuuntelee.

Muuten ominaisuuksiltaan aivan käyttökelpoinen luuri ja kuten jo mainittua, sopivan kokoinen. Eikä ole pahan kalliskaan, nyt kun tuolle tuli Nokialta seuraajamalli E55.

Yleisenä huomiona (vaihdan puhelinta harvoin enkä jaksa ihastella uusia xxx megapikselin kameroita ja muita MacGyver-ominaisuuksia), tuossa kun etsiskelin uutta luuria itselleni muutama kk takaperin, niin oli lähinnä koomista havaita, että sekä puhelimien koko että akun kesto vaikuttaa olevan huippuluureissa samaa tasoa kuin 10 vuotta takaperin
biggrin.gif

Nykyään mun musakirjastona tomii Nokia 5630 XpressMusic.
Mikä parasta tossa luurissa on normi stereokuulokeliitäntä (3.5mm) ja micro usb liitäntä jonka kautta puhelin ladatan ja kytketään pc:hen.

nokia-5630-xpressmusic-1.jpg

Puhelimena Nokia 6210 Navigator ja scala rider q2..
Bluetoothin kautta musiikki on aivan shittiä..?
Mistä lie johtuu, puhelimesta varmaan, mutta ei viitsi kuunnella sellasta kuraa.

Taitaa tuo q2 olla se vanhempi malli kun ei ole 3,5plugia.
laitteen rungossa(kiinteästi kypärässä) on kyllä takapuolella pienempi reikä?
liekkö 2,5mm audio?

iPod Nano 2 gb voitin yliopiston kirjaston arvonnasta ja on ollut hintansa väärti. Ja joku vielä sanoo, ettei kirjastossa käynti kannata. Ite kyllä tykkäisin että mp3:set vois suoraa siirtää tiedostoina soittimeen eikä iTunes:in kautta.

Back