• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Minkä ikäinen olet joka ajat Pan Europeania?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ShadowC2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Rupesi sitten mietityttämään että minkä ikäistä on Pannareiden kuskit, ja voihan siihen pistää myös apukuskinkin iän?
tounge.gif

Itse olen 33-v. ja vaimo on "hiukan" nuorempi.

No 48v on tähän mennessä siunaantunut. Tiedä häntä pappa-moposta, mutta pyörä ei ole mikään matkasportti ja siinä mielessä ei ehkä ihan mieleinen mopo niille nuoremman polven edustajille, joilla on vielä tarvetta räväytellä ja ajella hieman urheilullisemmin. Vrt. esim. FJR tai Kawan GTR 1400
sport05.gif

Pani ja muut tämän luokan pyörät, varsinkin uusimmat vuosikerrat, ovat joko kokeneilla kuskeilla tai sitten rahakkailla vasta-alkajilla. Varsinkin FJR, jonka olen itse leimannut rahamiesten peruspyöräksi.

Nyt 46, pannarin ostaessani olin 42.

Edit: Teillähän on kaikilla uuden korimallin pannarit, alkaa ihan hävettää oma(n) vanhuus
blush.gif

Nyt olen 43 v  ja vaimo 43 v myös.Pannari ollut perheenjäsen 4 vuotta.  
tounge.gif

Pannari vuosimallia-92  
062802moto_prv.gif

45-vuotta on minullakin ikää..siis suhteellisen keski-ikäinen edustaja keski-ikäisessä porukassa
smile_org.gif

Minä aloitin Pannarilla ajon 35 -vuotiaana, kun huomasin joka kesä lomamatkan suuntautuvan Suomen rajojen ulkopuolle. Nyt Pannarilla on ajettu jo 158 000 km:a ja hankin äskettäin myös uudemman mallin, jolla olen ajellut noin 2000 km:a. Mainio matkapeli, jota käytän myös pääasiallisena kulkuvälineenä kesäisin.

Tänä kesänä pannari alle. Ikää on 33 v ja emolla vuosi enemmän. Kyllä ovat töissä sitä mieltä että ukkoontumaan olen alkanut.
Höh, enkä ole. mukavuudenhaluinen kylläkin
tounge.gif

15000 kesässä joten on se vaan mukavaa ajella keppivetoisella v4 matkajuhdalla, eikä kyykyllä.

Onhan täällä muitakin "miehen ikään" ehtineitä joten pannaan omakin sekaan: 53 vuotta.
Taitaa tosiaan olla niin että enemmistö Pannarikuskeista on lähempänä 50 tai 60 kuin 40 vuotta!? Ja voipa tuolla talouspuolellakin olla asiaan vaikutusta?

jokainen pannarikuski on henkisesti 50:nen.
jokainen kilokyykkykuski on henkisesti 14-v.
Mitäs me matkavessailijat sit?
Tilanteen mukaan mitä vaan.  
tounge.gif
Eilen tossa pulkkilanharjulla meni edellä panari kuski "komeessa" nahkarotsissa piiiiiiiiitkät hapsut hulmuten. Anteeks vaan jos satut lukemaan, mun mielestä oli hiukan koomisen näköinen yhdistelmä. Rotsi ois sopinu paljon paremmin johonkin customiin kun matkamopoon, mun mielestä.  
wink.gif

Back