Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
poitsulle onneaEi pääse. Pojalla on 6v bileet tänään. Ens viikolla taas.
Toivotaan näin!Kuukauden päästä ajellaan jo maximopoilla.![]()
Tottakai ajetaan!!Jos kerrankin sopisi työvuorot, että pääsisi kokeilemaan.![]()
Ensi talvena jo sitten ehkä. Kuukauden päästä ajellaan jo maximopoilla.![]()
meinaatko laittaa kuvia tänne....ja jos laitat ni ilmoita mullekinTällä kertaa oli kivaa!!kiitos seurasta! Pari kertaa vielä niin ostan varmaan oman hehehe... Virpillä oli kova vauhti päällä!![]()
52,60 oli mun aikaa... Ei kun parantamaan ens kerralla!![]()
Jeps meinaan mutta kun aika ei vaan riitämeinaatko laittaa kuvia tänne....ja jos laitat ni ilmoita mullekinTällä kertaa oli kivaa!!kiitos seurasta! Pari kertaa vielä niin ostan varmaan oman hehehe... Virpillä oli kova vauhti päällä!![]()
52,60 oli mun aikaa... Ei kun parantamaan ens kerralla!![]()
juu eipä niillä kiire....Jeps meinaan mutta kun aika ei vaan riitämeinaatko laittaa kuvia tänne....ja jos laitat ni ilmoita mullekinTällä kertaa oli kivaa!!kiitos seurasta! Pari kertaa vielä niin ostan varmaan oman hehehe... Virpillä oli kova vauhti päällä!![]()
52,60 oli mun aikaa... Ei kun parantamaan ens kerralla!
Laitan heti kun kerkeen...![]()
Joo kipin kapi *-kauppaan... oman mopon hommaaminen kannatta kylläPari kertaa vielä niin ostan varmaan oman hehehe...
Jokos sä oot mutterilla sillä käynyt?niin sillä voi käydä vaikka kahvilla näin talvisin...
Juu, ei ihan oo kehdannut mutterille asti lähteä vielä...Jokos sä oot mutterilla sillä käynyt?Onks toi nyt sellanen talvikahvilaraaseri![]()
![]()
Kyllähän noin pieni mopo mahtuu mihin vaan... mäkin rassaan sitä kylppärissäsanoi:Oishan tollanen ihan kiva itelläänkin, mut ku ei oo oikei tilaa missä säilyttää. Vai tykkäisköhän kämppikset jos mä rassaisin tollasta tossa keitiön pöydällä..![]()
Viime kesänä Tattarisuon karting-radalla oli kaksipyöräisten ajovuoro torstai-iltaisin klo 16-20.Molempi parempi![]()
Torstaisin supermotoa Tattarisuon kartingradalla
äRRäpää viime kesänä siellä ajelleena tietää ajovuorosta tarkemmin.