• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Minimotoilua pk torstaina 22.2.2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
minimotoilua torstaina klo:18.00 täällä tule aikasemmin paikalle...omista kamoista ainaski suosittelen kenkiä ja hanskoja messii.... et tartte sen kummempaa ajokokemusta minimotoilusta...mukaan vaa
062802jumpie_prv.gif

täällä ilmottelen jotai puoltoista tuntia ennen jos vuoro menny/tai siirtyy...eli siinä tapauksessa jos kartingia tullu tohon kuuteen......eiku
062802moto_prv.gif

Voishan sitä tulla ajelemaan ja jos ottais tällä kertaa sellasen mopon alle joka myös mittais aikaa.

Haaaa.....!!!! Piipu yrittää hämätä, siis minimotoilu poikkeuksellisesti torstaina.

Osallistun silti  
buttrock.gif
haa....sä huomasit  
wink.gif

biggrin.gif
...

ei vaiskaa ku hiihtoloma viikko ni tiistai,keskiviikko varattuja.....eli pikku ,mahollisuus voi olla et torstaillekki tulee kartingia...mut pidetää peukkuja et päästää  
062802moto_prv.gif
Joo ei saa hämätä tolleen ja rikkoa rutiineja
biggrin.gif

Meni heti pasmat sekaisin, eikä pääse ajamaan
eek.gif

moneen viikkoon
sad_orig.gif

Mikäs nyt, kun on pitänyt torstaille siirtyä?
tounge.gif

Niin tosiaan .. hiihtoloma .. Hitto piti tenniskin perua
torstailta, kun porukka katoilee jonnekin matkoille ..
ON SE NIIN VÄÄRIN ...
033102ass_1_prv.gif

Joutuu ehkä sittenkin perumaan tulemisen
bawling.gif
. Näyttäis vähän siltä, että tulee vieras rapakon takaa kyläilemään just torstai-iltana. Ensi kerralla sitten.

99% oon tulossa, taidan ottaa pikkusällin mukaan ihasteleen mopoja

jes mun sadas viesti...

mä voisin koettaa saada broidia tai faijaa mukaan

sanoi:
Lates Lähetetty Helmi. 21 2007,18:49
--------------------------------------------------------------------------------
Mul ei oo vähään aikaan varaa tohon   Tuli nimittäin eilen tehtyä pyöräkaupat  

Onnittelut uuden perheenjäsenen johdosta  
062802moto_prv.gif

Back