• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Minimotoilua PK tiistaina 13.2.2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
minimotoilua tiistaina 13.2.2007 klo:18.30 lähtien täällä 16e/10min

täällä ilmotellaa jos vuoro peruuntuu/siirtyy...

ota omista kamoista ainaki kengät,hanskat.....

Vois tulla ajelemaan kun nyt vihdoin taas kerkeää
062802moto_prv.gif
.

jep...tulossa..
062802moto_prv.gif
pitäisköhän ottaa kaik omat kamat messii...ne hallin haalarit ei oikein vakuuta....ei oo kauheen turvallinen olo niissä kamoissa...

Kylläpä taasen oli hauskat sessiot ja tällä samaisella kerralla mopotus kulkikin kohtalaisesti...
vielä vois pikkasen rutistaa ..
buttrock.gif

Hauskaa oli tälläkin kertaa ja mopotinkin kulki kivasti vaikkei aikaa ottanutkaan. Jensin kanssa otettiin pieni kosketuskin ohitustilanteessa, mutta siitä selvittiin säikähdyksellä
biggrin.gif
.

mä oon ruvennu ihan nyssyks....ärräpään tytärki ois ohittanu mut varmaa ainaki viidellä kieroksella...
blush.gif
no jos mä seuraavalla kerralla skarppaisin
wink.gif
kiitos kaunis seurasta
smile_org.gif

Hauskaa oli tälläkin kertaa ja mopotinkin kulki kivasti vaikkei aikaa ottanutkaan. Jensin kanssa otettiin pieni kosketuskin ohitustilanteessa, mutta siitä selvittiin säikähdyksellä
biggrin.gif
.
Pieni kylkien kiillotus tekee aina hyvää... vähän kyllä säikähdin nojailusta
biggrin.gif

Thessukalla vauhti vaan paranee mototyylillä
062802jumpie_prv.gif

Kiitos kaikille seurasta!

Back