• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

minimotoilua pk 2.1.2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
JEE!!!!!!!!!!!!!!!! lirkuttelu autto
wink.gif
mä sain meille tänpäiväsille kuskeille piipu,theseus,jarru ,jens huomiseks oman vuoron!!!1 18.00-19.00...ja ne ei kuulemma ota siihen kartingii
062802jumpie_prv.gif

mut kyll muidenki kannattaa tulla jos meinaa ei ketää oo tulossa seiskan jälkeen ni saa jatkaa...
Kiitti!!! vm-kartingin pojat on rehtorin käsissä sulaa vahaa
biggrin.gif

Varmaan kun tarpeeks useasti uhkailu, kiristys, kiukuttelu ja lirkuttelu toistuu niin ehkä ne järkkää jonkun vakkarivuoron... ja sit mä meen ostamaan ten7:nin+motovanteet
062802jumpie_prv.gif

JEE!!!!!!!!!!!!!!!! lirkuttelu autto
wink.gif
mä sain meille tänpäiväsille kuskeille piipu,theseus,jarru ,jens huomiseks oman vuoron!!!1 18.00-19.00...ja ne ei kuulemma ota siihen kartingii
062802jumpie_prv.gif

mut kyll muidenki kannattaa tulla jos meinaa ei ketää oo tulossa seiskan jälkeen ni saa jatkaa...
No huomenna sitten kaahotetaan siitäkin edestä kun kerran tänään jäi väliin.

en kerkee nyt tekee uutta osioo,jumalaton kiire duunissa....
mut tänää minimotoilua 18-ainaki 19.00......ei ollu mitää varauksia illalle....eli muitaki kiinnostuneita voi tulla,kokeilemaan jos vaikka pääsis.....
thumbs-up.gif

p.s. eikä kukaan ollu mitää varauslappuu huomannu,yllättäen....
tounge.gif

mut lupasivat et vuoro on sanoivat et ei tartte enää varmistella.....annatte mun kaa sit noottii jos ei päästääkkää ajaa.......iltaseen....
062802moto_prv.gif

Hauskaa oli (ainakin mulla) koko rahan edestä. Toivottavasti myös muilla vaikka tällä kertaa ei pieniltä konttausyrityksiltä vältyttykään.
mad.gif
Ei mennyt taaskaan 50s todistettavasti rikki kun toisella ajosetillä punaisen mopon ajanotto kieltäytyi toimimasta.
Mutta uuden nahkapuvun polvipaloilta meni neitsyys vaikka koipia laahaamalla ei taida nopeinta ajolinjaa pystyä ajamaankaan
biggrin.gif

Laitoin tuonne www.50.fi kyselyä/juttua tuosta vakiovuorosta, jos sellainen pikapuoliin saatais aikaiseksi.

Jäi tosiaan se 50 sekkaa rikkomatta vaikka aika paranikin edellisestä kerrasta hitusen. Parhaaksi jäi 50,24. Tuon kierroksen jälkeen otinkin sitten tuntumaa asfalttiin. Hitusen otin mutkan ahneesti jonka seurauksena kyynärpää otti osumaa reunavalliin jolloin paino lähti etuselta ja sitten mentiin. Hauskaa oli silti vaikkei tällä kertaa ajot ihan putkeen mennytkään.

oli mullaki hauskaa...kunnes
blush.gif
mää en kyll konttaillu vaa lensin...
wink.gif
vatutus oli suuri ku ajo loppu siihen
sad_orig.gif
no ei mun epä onni siihen loppunu...törmättii poitsun kaa peuraan....
sad_orig.gif
meille ei onneks käyny mitää...mut peura jouduttii lopettaa...
sad_orig.gif

sähän olit nopee ku laitoit jo viestii sinne ,pidetään
thumbs-up.gif
oon ihan varma et saada vakkarivuoro....ja mä laitan huomenna sinne myyntiin meiliä.....eiköhän se siitää...

No hitto... sullahan on ollut oikein bad hair day
sad_orig.gif

kun peurakin vielä tielle sattui. Onneks ei käynyt kuinkaan.

Kyllä sä mun mielestä siellä rengasvallin päällä konttailit... sorry oli pakko
tounge.gif

Harvoin näkeei piipu pippuria niin
mad.gif
kuin sen jälkeen.

Tervehdys.
Ai teillä siirty vuoro tälle päivälle.
Mä ku laskin et tänään ei ois tunkuu ja uskallettiin tulla duuniporukan kans kokeile.
Kylhän siellä yks 'org' paita näky nii aloin aavistelemaan :-)

Kyllä katsomossa meinas säikähtää ku tyttönen lenti kaaressa. Sattuko päähän? Kuulosti siltä et kypärä ois kovastikin kolahtannu.
confused_orig.gif

Aika liukkaan tuntusta tollain ekalla kokeilulla.

Tais 'jarrun' 'kotarin' kaataminen käydä pahemmin laitteelle ku eivät antaneet sitä enään ajoon.

Kiitos että lämmittelitte radan ja pelit nopeiks meille :-)

Jees..hauskaa oli taasen kerran.. mut toi piipun "sukellus"vähä pysäytti.. onneks ei käyny kuinkaan...
062802jumpie_prv.gif

Tos huomasin taas pienen hommelin, tos sinises pyörä oli keula iskarit nii jäykät ettei paljo liikahtanu ja teki keulasta aika liukkaan oloisen..
No toi onneks oli piipu peura eikä hirvi mikä kurkkas katsomaan keulapeltiä...
Toivotaan et seuraaval kerral ois parempi onni myötä...
buttrock.gif

Jopas teillä on ollu sessiot
crazy.gif

Hyvä, kun ootte vielä elossa niin voin TUHOTA teidät lauantaina pleikkarisessioissa!
033102bebe_1_prv.gif

Kyllä katsomossa meinas säikähtää ku tyttönen lenti kaaressa. Sattuko päähän? Kuulosti siltä et kypärä ois kovastikin kolahtannu.
confused_orig.gif

Kiitos että lämmittelitte radan ja pelit nopeiks meille :-)
lähinnä sillon vatutti vaa sikana ku ajo vuoro päätty siihen...
biggrin.gif

meinasin tulla juttelee teille mut en enää kehannu ton mun rämpimisen jälkeen...olo ihan okkoo verrattuna siihen mitä kaikkee eilen sattu
wink.gif
vähän semmonen hakattu olo ja pieniä ruhjeita...mut ne kuuluu asiaan....oma vika menin vähän turhan innookkaasti mutkaan....mut ens viikolla uudestaa
062802jumpie_prv.gif

tarkotit varmaa et kiitos ku säikyttelitte meitä ja rikoitte mopot...
biggrin.gif

Ei rämpimiset oo häpeällisisiä.
Ne vaa osottaa et 'vetää' :-)
Eikse sanontaki mee jotenki et 'On vaan kahelaisii kuskeja
-niitä jotka on kaatunu ja niita jotka ei VIELLÄ ole kaatunu-

Back