• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

minimotoilua pk 2.1.2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ekat motoilut vuonna 2007
062802jumpie_prv.gif

paikka sama:vm karting center,myllykyläntie 3,016760 vantaa.
tiistaina klo:18.00-21.00...ajoissa paikalle koska sitä mukaa otetaa motoilijoita ku tulee...
ja taas jos tulee kartingia ni sit vuoro peruuntuu/siirtyy...ilmotan muutoksista puhelimitse niille joiden numero mulla on...muut tulkaa täältä vielä kattomaan onko muutoksia!!!!

hinta16/e 10 min....ja varmaan taas sen verran ajoo et otetaa sen 10 kerran lippu eli sit 14e yks kerta ja kaks ajoo 28e...varaa tasa raha !!!!

varusteista itelläni mukana hanskat,kypärähuppu ja kengät....joillakin koko repertuaari nahkapuvusta lähtien...
smile_org.gif

TÄN PÄIVÄN MOTOILU PERUTTU!!!
bawling.gif

viime kerran motoilun ja pizzan syönnin jälkeen tulin taas kipeeks...
sad_orig.gif
mut hyvinki luultavasti ja toivottavasti parantunut tiistaihin mennessä
thumbs-up.gif

Mukana
062802moto_prv.gif

Siinä ihmeteltiin ja juteltiin viimeks noista ajolinjoista.
Tekaisin nopeasti tuollaisen huonon kuvan, jos siitä olisi vaikka jotain iloa jollekin.
Suurinpiirtein tuollaisia linjoja tuli ajeltua. Onko Ärräpäällä kommentteja tai korjattavaa?

Jensin piirtämät ajolinjat mielestäni OK. Itse yritän tosin vetää mutkat 5 , 8 ja 10 vähän pyöreämmin eli ennen mutkaa annan valua ulos ja sitten pyöreällä linjalla mutkan läpi niin, että leikkaa mahdollisimman sisältä keskellä mutkaa.

En kyllä tiedä, onko se oikea ja nopein tapa. Ja muutenkin omia ajolinjoja vaikea arvioida, vaikka omasta mielestään leikkaa mutkat melkein sisäkanttarin päältä niin todellisuudessa saattaa olla melkein metri varaa sisäkaarteen puolella.

Jos ehtii ajamaan useampia settejä, niin kannattaa kokeilla eri linjoja ja katsoa milloin kello tykkää. Nopein linja ei aina ole se, joka perstuntumalla tuntuu nopeimmalta.

Itse yritän tosin vetää mutkat 5 , 8 ja 10 vähän pyöreämmin eli ennen mutkaa annan valua ulos ja sitten pyöreällä linjalla mutkan läpi niin, että leikkaa mahdollisimman sisältä keskellä mutkaa.
Joo... oon huono piirtämään
bawling.gif

Vois kyllä olla vähän pyöreämpiä noi linjat tiukimmissa mutkissa.

Ajalin sun perässä siinä ekalla setillä (punaisella mopolla joka kulki) ja juuri noissa mutkissa 5, 8 ja 9:ssä sain kiinni teikäläistä.
10:n ulostulossa, 2 ja 3:ssa puolestaan kasvatit eroa. Eli on optimilinjat vielä vähän hakusessa.

PERUTTU...
bawling.gif
edellisillä kuulemma venyny pitkäks....
huomen mahtuis oisko tulijoita? vai annetaako tän viikon nyt olla?

Voihan
033102ass_1_prv.gif
, tää ei oo enää hauskaa. Just kerkesin autolle kamat mukana ja intoa täynnä ja sitten vielä peruvat vuoron
bawling.gif
.

Sama juttu. Kamat oli jo tuossa eteisessä pakattuna ja mieli täynnä intoa lähteä motoilemaan
bawling.gif

Tarttis tehdä jotain? Taas sama virsi tästä, että tarvittais vakkarivuoro ja mä voin ainakin osallistua sen junailuun.
Piipu on kyllä tosin siinä hommassa paras, mutta voin olla apuruikuttaja
tounge.gif
Pitäskö kysyä/järkätä yhdessä www.50.fi porukan kanssa?
Tai pystyykö / haluaako joku Moto-org Ry:n suuri päällikkö olla myös hengessä mukana?

SAATANAN SAATANA!!!! ......
mad.gif

Anteeksi .. oli aivan pakko .... V***ttaa aivan sikana...

Jos huomenna... ni pakkoha täs o lähteä motoileen...
....

mä en oikein pysty enempään...oon vaik kenen kaa jutellu sieltä kartingilta...ja aina sama virsi....et vakkari vuoro tulossa....sit ku on....ilmoitamme meidän sivuilla.....
033102ass_1_prv.gif

mut joku kolli(sori en tähän hätään muista nimeä
lookaround_orig.gif
)
turusta ehotti se vois kysyy sieltä meille vuoroo...ku niil on siel omaki vuoro....tosi kultasta...mut tähän tarkotukseen aika kaukana
sad_orig.gif

jos sull jens hyviä ideoita...ni siitä vaa
thumbs-up.gif
autan jos pystyn...

huomenna kuulemma ois koko päivä vapaata
tounge.gif
nii et oisko tulijoita jos taas siihen kuuteen yrittäisin sinnikkäästi ...
062802moto_prv.gif

Joo... jos huomenna vaan on tilaa
062802jumpie_prv.gif

Nyt alan kyllä toistaa itseäni
biggrin.gif

Tuli vaan mieleen kun lueskelin tuota www.50.fi foorumia, niin sielläkin on kiinnostuneita vakkarivuorosta pääkaupunkiseudulla. Voisin laittaa sinne jonkilaista kyselyä/utelua asiasta?
Tai oiskohan siitä mitään hyötyä, että jos joku moto-orgin päällikkö vähän jeesais ja voitas junailla tuota vuoroa ikään kuin orgin mandaatilla eikä yksinään?

oon tulos jos huomen... Kiitoksia Piipu kun järkkäät ...
Joo.. kyl kai kohta toi Turku homma täytyy ottaa harkintaan.. Kimppakyydil tonne ei nyt matkatkaan maksais mitää...

JEE!!!!!!!!!!!!!!!! lirkuttelu autto
wink.gif
mä sain meille tänpäiväsille kuskeille piipu,theseus,jarru ,jens huomiseks oman vuoron!!!1 18.00-19.00...ja ne ei kuulemma ota siihen kartingii
062802jumpie_prv.gif

mut kyll muidenki kannattaa tulla jos meinaa ei ketää oo tulossa seiskan jälkeen ni saa jatkaa...

edit: tosin se kolli ei päässy koneelle kirjottaa sitä varausta... kirjotti paperille eli täytyy heti aamusta taas ahistella että onko se vuoro siellä varauskirjassa....

en viitti laittaa tästä omaa osioo ku se ei voi luvata ku meille neljälle varmaa vuoroo.....ja mä en usko todeks ennen ku huomenna oon ajamassa
062802moto_prv.gif

Back