ei saa.Saako tuolta kenkiä lainaan ajon ajaksi???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei saa.Saako tuolta kenkiä lainaan ajon ajaksi???
Ei pidä laahata. Ja se on itseasiassa vähä hankalaakin noilla mopoilla kun ne on niin matalia. Heti kun alkaa kallistuskulma kasvaa, pitää jalkaa nostaa niin ylös, että polvi on kohta suussa asti...WTF![]()
![]()
No hitto, häviää lenkkareista pohjat ku laahaa kinttua asfalttia vasten.
Mutta onneksi mulla on lyhyet jalatEi pidä laahata. Ja se on itseasiassa vähä hankalaakin noilla mopoilla kun ne on niin matalia. Heti kun alkaa kallistuskulma kasvaa, pitää jalkaa nostaa niin ylös, että polvi on kohta suussa asti...WTF![]()
![]()
Sitäpaitsi noillakin voi kyllä ajaa polvi maassa jos tahtoo ottaa tukea maasta...
Oliko se nyt niin, että alle 50 sekkaa on jo aika kova aika. Ennätyksetkin tais olla reilusti yli 45.Mutta onneksi mulla on lyhyet jalatEi pidä laahata. Ja se on itseasiassa vähä hankalaakin noilla mopoilla kun ne on niin matalia. Heti kun alkaa kallistuskulma kasvaa, pitää jalkaa nostaa niin ylös, että polvi on kohta suussa asti...WTF![]()
![]()
Sitäpaitsi noillakin voi kyllä ajaa polvi maassa jos tahtoo ottaa tukea maasta...![]()
Pitää lauantaina käydä kokeilemassa, että minkälaista se on ajella noilla minivekottimilla.
Onkos kierroajoista jotain tietoa? Alle 50 sek vai alle 40 sek.
Eli tuossa on siis tavoite. Nooh, lauantaina tiedetää lisäääRRäpäällä on varmaan tällä hetkellä nopein kierrosaika 47.65 ja mulla 47.74.
Ehkä 50 sekkaa kannattaa ottaa tavoiteeks, niin ei tuu niin isoa pettymystäEli tuossa on siis tavoite. Nooh, lauantaina tiedetää lisäääRRäpäällä on varmaan tällä hetkellä nopein kierrosaika 47.65 ja mulla 47.74.![]()
Jep... 50s kierrosaikaan on jo tekemistä noilla mopoillaEhkä 50 sekkaa kannattaa ottaa tavoiteeks, niin ei tuu niin isoa pettymystä![]()
Todellakin kiikkeriä ovat. 10" etunen meinaan lähtee todella helposti alta varsinkin kun noiden Thumputtimien sarvien asento/ohjausgeometria on mitä on.sanoi:Ei tosta ekalla kerralla meinaa mitään tulla ku ne mopot on kokonsa takia niin huteria mutkissa. Mut ainahan sitä puhua saa![]()
PSS. Mikset... sellaista leppoista (verenmaku suussa) köröttelyähän tuo onsanoi:PS. En mäkään enää uskalla lähtä tonne ku noi ajaa noin kovaa![]()
Ei mentä montaa sinne ole menossa. Minä, emäntä ja miljoona siittiötäni.Oottekos Temexi isollakin porukalla menossa Lauantaina?