• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Minimotoilua pk 16.1.2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
vuoro vapaa.....
thumbs-up.gif
kuulemma paljon tullu soittoja... eli lössii tulossa paljon...eli saapumis järjestyksessä....eikä ne enää myy niitä 10 kerran kortteja...... eli puol tuntii aikasemmin kantsii ainaki olla.... ni luulis pääsevän...
062802moto_prv.gif
ja mä en voi enää ostaa kenekää puolesta lippuja ainakaa jos siel on se yks myyjä ....
Kuinka tuolla pitää "käyttäytyä"? Siis kun minä en ole ennen... eka kerta nääs....
käyttäydy kunnolla
biggrin.gif
tuut ajoissa paikalle ...voit saada liput....ota ainaki omat kengät ja hanskat,kypärähuppu...kypärät aika surkeita.....loppu kerrotaa sit paikan päällä....

vuoro vapaa.....
thumbs-up.gif
kuulemma paljon tullu soittoja... eli lössii tulossa paljon...eli saapumis järjestyksessä....eikä ne enää myy niitä 10 kerran kortteja...... eli puol tuntii aikasemmin kantsii ainaki olla.... ni luulis pääsevän...
062802moto_prv.gif
ja mä en voi enää ostaa kenekää puolesta lippuja ainakaa jos siel on se yks myyjä ....
Kuinka tuolla pitää "käyttäytyä"? Siis kun minä en ole ennen... eka kerta nääs....
käyttäydy kunnolla
biggrin.gif
tuut ajoissa paikalle ...voit saada liput....ota ainaki omat kengät ja hanskat,kypärähuppu...kypärät aika surkeita.....loppu kerrotaa sit paikan päällä....
Okei... tätä mä just meinasinkin! Kiitos!
tounge.gif

kiitoksia kaikille...olipa mukava tas nähä...tälläkään kertaa ei puuttunu vauhtia ja vaarallisia tilanteita....(ei koskenu mua kumpikaa...)

mie köröttelin erittäin rauhallisesti tälli vielä tuoreessa muistissa...meinaa viel vetää hartialukkoo väkisinki...oon nyt selkeesti päätäny jänittää joka helvetin mutkassa....
mad.gif

Kotona ollaan ja ehjin nahoin tällä kertaa. Aikakin parani aika mukavasti, mutta vielä on matkaa ärräpään ja jensin aikoihin. Omassa mopossa ei taas ajanotto toiminut, mutta viimesellä setillä kun ajelin jensin peesissä niin aikoja vertailemalla paras aika oli jotain 48-49 sekan välissä.

Turkasen mukavaa oli jälleen
bowdown.gif
.

Juu, kivaa oli.
062802jumpie_prv.gif
Oon tainnu saada 2 X 10 minuutin annoksen hartialukkoa, sen verta särkee hartioita nyt.

Täytyy yrittää päästä mukaan toistekkin.
buttrock.gif

edit: Kuvia laitan JOS edes yhtään onnistunutta löydän tuolta kortilta.

Mulla oli tänään sit se "bad hair day"
veryangry.gif

Turvat tuli ja kyllä vieläkin vähän
mad.gif
- piipu ainakin osaa samaistua mun fiiliksiin
nixweiss.gif

Meriselitys:
Kierrosajat kyllä parani ekalla setillä edellisestä kerrasta (47.jotain tais olla paras) ennen kuin yritin mennä liian "tiukasti" sisäkautta ohi jarrusta.
Polvipala nappasi kiinni kanttariin, perä keveni ja pito katosi takaa...sitten kyljelleen...
Nahkapuku muuten suojaa hyvin... tuli hiottua siihenkin katu-uskottavat kulumat kyynärpäähän ja persaukseen... lankkia päälle ja taas menoks.

Kivaa oli kuitenkin koko rahan edestä... ens kertaa odotellessa
(ja lauantaina omalla mopolla)

Turvat tuli ja kyllä vieläkin vähän
mad.gif
- piipu ainakin osaa samaistua mun fiiliksiin
nixweiss.gif

Kivaa oli kuitenkin koko rahan edestä... ens kertaa odotellessa
(ja lauantaina omalla mopolla)
tiedän kyl kybält mist sust tuntu...vielki tuorees muistissa omalta kohalta..
lookaround_orig.gif

pitäkää hauskaa lauantaina...vähän harmittaa et ei pääse lauantaina...mut toisaalta ei....siel on sillon sen verran hyvii kuskei et mä aiheuttaisin toikkaroinillani erittäin pahaa jälkee.....ja toisaalta sika kiva lähtee poriin....
062802jumpie_prv.gif

mut olkaa ärräpään kaa varovaisii ja kertokaa sit miten meni...
thumbs-up.gif

Kierrosajat kyllä parani ekalla setillä edellisestä kerrasta (47.jotain tais olla paras) ennen kuin yritin mennä liian "tiukasti" sisäkautta ohi jarrusta.
Polvipala nappasi kiinni kanttariin, perä keveni ja pito katosi takaa...sitten kyljelleen...
Olin just hiljentämässä vauhtia ja päästämässä sinut ohi kun huomasin että tulet kovempaa takaa ja jäin ekaks ihmettelemään että minne oikein jäit kun et ala tulla ohi. Seuraavan mutkan jälkeen syykin selvisi kun näin mopon kyljellään mutkassa. Onneks ei käyny kuinkaan noissa kaatumisissa.

tiedän kyl kybält mist sust tuntu...vielki tuorees muistissa omalta kohalta..
lookaround_orig.gif
Varovaisemmaks sitä kyllä tulee... Toisella setillä tuli kyllä hidasteltua niin, että jarru sai melkein mut kiinni
wink.gif

Mut oikeesti mieluummin kokeilen "rajoja" ja lippaan tuollasella minimotolla kuin isolla pyörällä jossain motoparkissa.

sanoi:
pitäkää hauskaa lauantaina...vähän harmittaa et ei pääse lauantaina...mut toisaalta ei....siel on sillon sen verran hyvii kuskei et mä aiheuttaisin toikkaroinillani erittäin pahaa jälkee.....ja toisaalta sika kiva lähtee poriin....
062802jumpie_prv.gif

mut olkaa ärräpään kaa varovaisii ja kertokaa sit miten meni...
thumbs-up.gif
Voi siellä jotain hyviä kuskejakin olla, en tiedä mut mä otan aikas rauhallisesti kun on tehokkaampi ja erilainen mopo, eri renkaat ym.
Eikä ole edes ajanottoa käytössä
tounge.gif

...ja jälleen totuus tuli lasten suusta. Pinja sanoi ajosession jälkeen kotona, että "ajoithan sä iskä muuten ihan ok, mutta vauhtia ois vaan voinut olla paljon enemmän".    
confused_orig.gif

Ehkä sitä vauhtia pitää yrittää löytää jostakin lauantaiksi.

kiitoksia kaikille...olipa mukava tas nähä...tälläkään kertaa ei puuttunu vauhtia ja vaarallisia tilanteita....(ei koskenu mua kumpikaa...)

mie köröttelin erittäin rauhallisesti tälli vielä tuoreessa muistissa...meinaa viel vetää hartialukkoo väkisinki...oon nyt selkeesti päätäny jänittää joka helvetin mutkassa....
mad.gif
Kiitos ja anteex! Mää olin se huonoin jälleen kerran, mutta jäin henkiin enkä edes kaatunut!
062802jumpie_prv.gif

Rehtorikin ohitti minut kaksi kertaa, mutta siis sehän kuvastaa vain mun nynnyyttäni, eikä rehtorin ööö....
biggrin.gif
biggrin.gif

Koittakaa nyssulloa 190 sentin ruho minimoton päälle. Prkl ehämmää ekalla setillä edes tiennyt, kuinka semmoisen päällä pitää istua.
biggrin.gif
Ihan pikkusen Thumb poikkeaa FJR:stä!
biggrin.gif

Onneksi mun ajot sujui huomattavasti paremmin kuin kuvien räpsintä.
98 kuvaa ja onnistumisprosentti huikeat nolla.
nixweiss.gif

tuolla muutama vähiten epäonnistunut otos.

Kiitos ja anteeks

edit: painorihve holopainen poistettu.

Back