• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Minimotoilua pk 16.1.2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
eiks toi Jenssin mopotin ollu 990 € + ne motovanteet + renkaat viel päälle erikseen....
ai se oli niin kallis  
eek.gif
...mut eiks joku moto irronnu 500e ...mut ei tietty noin kähee....  
nixweiss.gif
Kyl noita sendaita ja mitälie muita kiinamopotuksia irtoaa 500 € mut sit o laadullisesti pikkasen "huonompaa", konehan noissa halvoissakin kestää ja ei ole ongelma..
Tuolla Minimoto foorumilla o rutkasti lisätietoa kyseiseen motoiluun liittyen...

Kyl noita sendaita ja mitälie muita kiinamopotuksia irtoaa 500 € mut sit o laadullisesti pikkasen "huonompaa", konehan noissa halvoissakin kestää ja ei ole ongelma..
Tuolla Minimoto foorumilla o rutkasti lisätietoa moisista hauskuuden moninkertaisijoista....
Jep, kiinalaiset koneethan noissa tennareissa, thumpeissa ym. kalliimmissakin mopoissa on.
Eli niiden luotettavuuden ja kestävyyden kanssa ei ole mitään ongelmaa.
Halvemmissa mopoissa on vähän heikompia ja halvempia komponentteja. Takajousi esim. tahtoo olla noissa halpiksissa liian löysä rata-ajoon.
Kaveri osti Samurain ja kumman hyvä se on hintaansa nähden. Tuollaisessa minimx:ssä saa 500e:llä saa kyllä niin hyvin rahalle vastinetta ja hauskuutta ettei mitään järkeä.

Näyttää siltä että tietää taas rahanmenoa
smile_org.gif

Kiitti jens selvityksestä, jatketaan vaiks tarvittaessa toisessa topicissa niin ei mee ihan ohi tää
smile_org.gif

Näyttää siltä että tietää taas rahanmenoa
smile_org.gif

Kiitti jens selvityksestä, jatketaan vaiks tarvittaessa toisessa topicissa niin ei mee ihan ohi tää
smile_org.gif
Jep... onneks noi mopot on niin pieniä, että rahaa menee vain vähän
wink.gif
Jatketaan vaan toisess topicissa.

Heitän vielä vähän bensaa liekkeihin ja ehdotan et tuu huomenna kokeileen niitä VM-kartingin Thumputtimia niin pääset vähän fiilikseen
062802moto_prv.gif

Heitän vielä vähän bensaa liekkeihin ja ehdotan et tuu huomenna kokeileen niitä VM-kartingin Thumputtimia niin pääset vähän fiilikseen
062802moto_prv.gif
Ei pääse, huomenna illalla tuo DHLn kuriiri tavaraa jonka toimitusta on jo muutaman kerran siirretty, 20.1. on sitten motorgin hallituksen kokous et en sillonkaan pääse.

Mut kassellaan
smile_org.gif

Enpä TAASKAAN pääse ku pitää nuo tiistait mätiä aina töissä myöhään asti...
bawling.gif
Mut pitäkäähän hauskaa...
biggrin.gif

Vieläkö mahtuisi mukaan? Tekisi mieli kokeilla.... tuollaiset kokeillut ovat yleensä tuhoisia lompsalle....
baaa.gif

Jep, eiköhän Piipu järkkää minimotoilua myös seuraavalla viikolla? Mun mopoa saa tulla kyllä kattomaan ja kokeilemaan milloin vaan.
Tosin tuli tuossa kokeiltua, että nyt on aika pirun liukasta ajella ulkona ilman piikkirenkaita... nilkkaan sattuu vieläkin
bawling.gif
kyselin jassulta tota ens viikoa mut sillä kiirettä orgin juttujen kaa...ehkä myöhemmin....
thumbs-up.gif

ai sä jens kaaduit....
eek.gif
oo varovainen.....kai sä ilalla pääset silti
wink.gif

ai sä jens kaaduit....
eek.gif
oo varovainen.....kai sä ilalla pääset silti
wink.gif
Joo... kolme kertaa on ollut mopo kylellään, mut ei siihen mitään jälkiä tuu kun vauhdit on hiljaisia ja lumipeite on ottanut ukon pehmeästi vastaan.
Perä on lähtenyt pari kertaa alta kun on niin liukasta. Ei tarvi kun vähän liikaa kaasua niin humps...
Niin ja kerran tuli sit keulittua mopo selälleen
blush.gif

Tuun illalla... voi olla vähän myöhässä kun haen Nurmijärveltä osia mopoon ensin,
mutta pitäkää mulle paikkaa äRRäpään kanssa samaan ajovuoroon
buttrock.gif

Myös hyvänä vaihtoehtona pitäisin S.B.R:n minejä. Ei mitään törkeen hintasia ja suht laadukkaitakin vaikuttas olevan.
Kaverilla on tuo SBR:n Red Baron, eli on tullu "muutaman" kerran kokeiltua... voisin suositella 12/12" rengastusta!

vuoro vapaa.....
thumbs-up.gif
kuulemma paljon tullu soittoja... eli lössii tulossa paljon...eli saapumis järjestyksessä....eikä ne enää myy niitä 10 kerran kortteja...... eli puol tuntii aikasemmin kantsii ainaki olla.... ni luulis pääsevän...
062802moto_prv.gif
ja mä en voi enää ostaa kenekää puolesta lippuja ainakaa jos siel on se yks myyjä ....

vuoro vapaa.....
thumbs-up.gif
kuulemma paljon tullu soittoja... eli lössii tulossa paljon...eli saapumis järjestyksessä....eikä ne enää myy niitä 10 kerran kortteja...... eli puol tuntii aikasemmin kantsii ainaki olla.... ni luulis pääsevän...
062802moto_prv.gif
ja mä en voi enää ostaa kenekää puolesta lippuja ainakaa jos siel on se yks myyjä ....
Kuinka tuolla pitää "käyttäytyä"? Siis kun minä en ole ennen... eka kerta nääs....

vuoro vapaa.....
thumbs-up.gif
062802moto_prv.gif
Kuinka tuolla pitää "käyttäytyä"? Siis kun minä en ole ennen... eka kerta nääs....
hä ....suomenna....
lookaround_orig.gif

eikä ne enää myy niitä 10 kerran kortteja......
Miksei ?

sanoi:
a mä en voi enää ostaa kenekää puolesta lippuja ainakaa jos siel on se yks myyjä ....
Mikäs tässä on takana ? kuulostaa aika oudolta jos joku myyjä ei sulle myy
biggrin.gif
johdosta tullu noottii...et minimotoilijoille ei saa antaa alennusta...näpsäkkänä tyttönä tietty heti kysyin et miks ei ku sama kymmenen minsaa meki ajetaa.....koska motoissa on suuremmat kustannukset..
033102ass_1_prv.gif

mustki on omituista et joku yleensäkää ei haluu myydä....varsinkaa mulle....
biggrin.gif

nykyään siellä myydään vaa sitä mukaa ku tullaan....oikeuden mukaisempaa kaikille.plää plää...plää....

mä taidan koht lähtee sinne ...ni saan ainaki piletin...

Back