• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Minimotoilua pk 13.3.07,klo:18.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei tainnut Jens ehtiä mukaan... oltiin nimittäin juuri ajelemassa noilla isommilla motoilla
sport05.gif
sport05.gif
.
Kyllä ne nyt vääntää veistä haavassa
bawling.gif
. No ylihuomenna pääsee onneks baanalle itekin
062802moto_prv.gif
, tästä se lähtee.
Pitäisikös ainakin alustavasti kattella tuota tulevaa viikonloppua kimppa-ajamisen kannalta?
smile_org.gif
Olisikos hurrrjia....?

Nyt sitten vaan panu esiin tallista ja kovaa ajoa
tounge.gif
no mielihän tietty tekis heti hakee....mut maltan vielä hetken...toi hiekka määrä meiän parkkiksella ei houkuta.ois se vaa helvatun noloo vetää heti kupat omalla parkkiksella..
sad_orig.gif
mut jos viimeistää kuun lopulla hakis...jos ilmat pysyy näin hyvänä... vedelkää te hurjat rauhallisesti...
smile_org.gif

tounge.gif
no mielihän tietty tekis heti hakee....mut maltan vielä hetken...toi hiekka määrä meiän parkkiksella ei houkuta.ois se vaa helvatun noloo vetää heti kupat omalla parkkiksella..
sad_orig.gif
mut jos viimeistää kuun lopulla hakis...jos ilmat pysyy näin hyvänä... vedelkää te hurjat rauhallisesti...
smile_org.gif
Et sää malta oottaa kummiskaan kuun loppuun. Pitää käydä härnäämässä sinua mopon kanssa työpaikallas huomenna
tounge.gif
.

tounge.gif
sad_orig.gif
smile_org.gif
Mä sanoin eillen et äitienpäivänä sataa 15 cm lunta
talktohand.gif
Näin on käynynnä ennenkin.
baaa.gif

Mut isot kiitokset minimoto järjestelyistä, kivaa on ollut ja toivottavasti jatketaan.

Porukka on ollut mukavaa ja rentoa, mikä on hyvä tämmöiselle ujolle "äidinpikkutissiposkelle". Hyvät Kevään odotukset kaikille ja nähdään kesällä.
062802jumpie_prv.gif

Kiitokset Piipu minimoto ajeluista. Hienoa oli ajella ne pari kerta mitä kerkesin. Tänään starttasin SV:n liikenteeseen. 120km kilsaa kävin pyörimässä ja todella kivaa
062802jumpie_prv.gif

hei, unohdin eilen laittaa et sunnuntaina on taas sitä privaattii minmotoiluu..eli saa mennä omillaki pyörillä
062802moto_prv.gif
mä en kyll sinne kehtaa mennä ajelee ku oon tämmönen flower power
biggrin.gif

ette tuu härnää mua mopoilla...
bawling.gif
eilen jo meinasin kävellä ovee päin ku kattelin jassun pyörää...
biggrin.gif
no en mä varmaa malta oottaa kuun loppuun....saatte sit sunnuntai ajelulla lähtee heittää mua panun tykö ......
inlove.gif

hei, unohdin eilen laittaa et sunnuntaina on taas sitä privaattii minmotoiluu..eli saa mennä omillaki pyörillä  
062802moto_prv.gif
biggrin.gif
Juu vähän harmittaa kun ei pääse tällä kertaa omalla motoileen... ei oo peräkärriä nyt käytössä
sad_orig.gif

sanoi:
bawling.gif
biggrin.gif
no en mä varmaa malta oottaa kuun loppuun....saatte sit sunnuntai ajelulla lähtee heittää mua panun tykö ......  
inlove.gif
Muuten heittäsin sut heti hakeen naku-panun, mut otin just takajalkatapit poies... ehkä joku touringmies tarjoutuu kuljettajaksi
biggrin.gif
Enkös keksinytkin hyvän lisänimen Panulle... Naku-Panu
062802jumpie_prv.gif

062802moto_prv.gif
biggrin.gif

Juu vähän harmittaa kun ei pääse tällä kertaa omalla motoileen... ei oo peräkärriä nyt käytössä
sad_orig.gif

sanoi:
bawling.gif
biggrin.gif
inlove.gif
Muuten heittäsin sut heti hakeen naku-panun, mut otin just takajalkatapit poies... ehkä joku touringmies tarjoutuu kuljettajaksi
biggrin.gif
Enkös keksinytkin hyvän lisänimen Panulle... Naku-Panu  
062802jumpie_prv.gif
....muuten voisin kyllä heittää mut tuolla "roiskeläpällä" ei oikeasti ole miellyttävä istua kyydissä etes muutamaa kilsaa...
Toistaiseksi takajalkatapit kiinni mut eiköhän ne tosta ennen kesää katoa.. Kuin myös "matkustajan istuin"....

No jokos se Panu(Naku sellainen)
biggrin.gif
vaihtuu kesän aikana RAIMOON
buttrock.gif
...
biggrin.gif

niin kävit
veryangry.gif
biggrin.gif

mun pyörä ois pitäny korjata tänää...mut se kenen kaa oli sovittu..ni ei tullu korjaa ,eikä voinu ees ilmottaa
veryangry.gif

niin kävit
veryangry.gif
biggrin.gif

mun pyörä ois pitäny korjata tänää...mut se kenen kaa oli sovittu..ni ei tullu korjaa ,eikä voinu ees ilmottaa
veryangry.gif
Epäilen, että kelit huononee .. joten mitään erityistä hoppua ei liene ..
Kyllä vielä ihan hyvin ehtii .. joten .. leuka pystyyn .. kyllä se siitä ..
cool.gif

Vaikka tulisikin lunta vielä, niin siltikin ihan eniten jurputtaa, kun
ainakaan meillä Helsingissä eivät edes yritä putsata katuja .. aivan
hitonmoinen pöly nytkin koko päivän .. Mikäköhän siinä on, kun ne
eivät voi putsata niitä silloin, kun kadut ovat luonnostaan märkiä ..
sitten joutuvat ajamaan kaduille jotain saakelin saippualiuosta,
joka parina menneenä vuonna liukastutti mopoja nurin .. luulisi
että täyspäiset olisivat jotain oppineet, mutta näyttää siltä, että
kadunputsausporukoilta puuttuu jotain .. tänäkin vuonna ..
shaun.gif

niin kävit
veryangry.gif
biggrin.gif

veryangry.gif
Ookko sää sen rikkonut?
confused_orig.gif
no en!!!!!! vaan siinä oli tämmönen takasinkutsukamppanja...johdot letitetty väärin,oikosulun mahollisuus.....koko kesän mä kyll sill vetelin...mut päivää ennen ku vein huoltoon ja talvisäilöön ,näytti häikkävaloo...voi olla et johtu kosteudesta tai sit tost letityksest...
nixweiss.gif
mut hyvä se on joka tapauksessa fiksata
wink.gif

Back