ttuttu
MotOrg ry jäsen
Psst... kukas kysyy rehtorilta vuosien määrää?Onnea!!! Hyvä tapa juhlistaa synttäreitä pikkumopoilemalla![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Psst... kukas kysyy rehtorilta vuosien määrää?Onnea!!! Hyvä tapa juhlistaa synttäreitä pikkumopoilemalla![]()
Voi h373¤31#!:n kuustoista.Nyt syöpi miestä, olis päässy taas jensiä kiusaamaan![]()
![]()
Kiitos ilmoituksesta. Olin jo melkein lähtökuopissa! Harmittaa moinen.ei minimotoilua tänää.....vuoro menny....![]()
![]()
Hyvä et otat tämän noin iisistisoitin sinne centeriin ...ku olin pikkasen rauhottunut![]()
soitan huomenna sinne hallinnon äijälle ja rupeen hiillostaa....
kuulemma niil joulun jälkeen yleensäki ollu vakkarivuoro minimotoilulle....ku hiljenee nää pikku jouluhässäkät ja kelpaa meiänki rahat..![]()
sano et pitäis olla ainaki 8 tulijaa...sanoin et kevyesti...ku monet meistähän haluis ajaa aina sen kaks kiekkaa.....mut ilmottelen huomenna mitä se sano
uskallan mä....Jos uskallat ottaa puheeksi niin voisko vinkua vielä, että sais tulla omilla mopoilla kans. Saatais vähän enemmän laitteita ja säpinää sinne radalle. Tietysti omien laitteiden pitäis täyttää tietyt radan omistajan asettamat vaatimukset. Eli mopotin pitäis olla tuollainen minisupermoto eikä mikään vanha "pappis" tai pv.
Nehän mutisi jotain jostain vakutuusasioista, mutta mulla ainakin on henk.koht. tapaturmavakuutus ja eikö siinä ratakierroksen hinnassa "oman mopon käyttäjälle" vois olla ikäänkuin sisäänrakennettuna joku "vakuutusmaksu" josta korvataa omaa mopoa käyttävän mahdollisesti aiheuttamat vahingot "talon" kalustolle ja radalle
Niin... enemmän kuin lapsena JouluaatoiltaaNo Voi V***U... Nyt iski toi rankka v**utus.....
Olin niin oottanut tuota.....
.....![]()
Meinaakko sääki vaihtaa ISON mopon näin talvella?Ei oo vielä omaa motoa, mutta kovasti on hankinta suunnitteilla. Pitää Joulun jälkeen vaihtaa ensin isomopo toiseen ja kattoa sitten paljon jää taateleita tuohon minin hankintaan.
Jep. Moni on ollut kiinnostunut rahasta. Sähköposteja on jo lähtenyt pitkin kotomaataMeinaakko sääki vaihtaa ISON mopon näin talvella?Maksaa ehdottomasti vaivan pyytää tarjouksia näin talvellakin. Mullahan on nyt uusi ja tuolla joka asuu meillä, on kanssa uusi lelu. Kannattaa lähestyä ihan vain mailitse. Se joka vastaa, lienee kiinnostunut sun rahoistasi.![]()
Onx sun uudenOn mulla jo yks suosikkikin![]()