• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Minimotoilu pk 20.12.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onnea!!! Hyvä tapa juhlistaa synttäreitä pikkumopoilemalla
062802moto_prv.gif
Psst... kukas kysyy rehtorilta vuosien määrää?
biggrin.gif

Mulla edelleen kulkupuoli hakusessa.
Kaveri saattas olla kiinnostunut motoilusta. Mahtuskohan yks ylimääräinen ajamaan?
Tämä ratkaisisi kyytionkelmani. Ehkä.

mul aika monen puh numero..lähetin viestin...ja lopuille meilii...toivottavasti kaik huomaa ...eikä mee turhaan....vatuttaa täll hetkel sikana.....pakkosaada vakkari vuoro....
mad.gif
mad.gif
mad.gif
mad.gif

kiitos onnitteluista
blush.gif

ONNEKS OLKOO PIIPU!!!!
062802jumpie_prv.gif

Voi vittu toi vuoron menetys harmittaa..Mut sain viestin tos ku olin ajelemas Oulusta Hesaan..
Ois kyl vakkarivuoro asiaa.. pitäsköhä alkaa maililla pommittaa niitä vakkarivuorojen järjestämiseks...

soitin sinne centeriin ...ku olin pikkasen rauhottunut
tounge.gif

soitan huomenna sinne hallinnon äijälle ja rupeen hiillostaa....
kuulemma niil joulun jälkeen yleensäki ollu vakkarivuoro minimotoilulle....ku hiljenee nää pikku jouluhässäkät ja kelpaa meiänki rahat..
mad.gif

sano et pitäis olla ainaki 8 tulijaa...sanoin et kevyesti...ku monet meistähän haluis ajaa aina sen kaks kiekkaa.....mut ilmottelen huomenna mitä se sano.....onneks ei ollu tänää paikalla...oisin meinaa sanonu et sit vast astun jalallani koko paikkaan ku siel on vakkari vuoro......pitäkööt pask* hallinsa....
mad.gif

Paljon onnea piipu!!
smile_org.gif

Hitto, just tulin kotio ja ajattelin laittaa viestiä että mä kans minimopoilemaan
062802moto_prv.gif
,mutta ei onnistunu tällä kertaa, hmy.

soitin sinne centeriin ...ku olin pikkasen rauhottunut
tounge.gif

soitan huomenna sinne hallinnon äijälle ja rupeen hiillostaa....
kuulemma niil joulun jälkeen yleensäki ollu vakkarivuoro minimotoilulle....ku hiljenee nää pikku jouluhässäkät ja kelpaa meiänki rahat..
mad.gif

sano et pitäis olla ainaki 8 tulijaa...sanoin et kevyesti...ku monet meistähän haluis ajaa aina sen kaks kiekkaa.....mut ilmottelen huomenna mitä se sano
Hyvä et otat tämän noin iisisti
cool.gif

Hiillosta vaan sieltä vakkarivuoro
062802jumpie_prv.gif

Jos uskallat ottaa puheeksi niin voisko vinkua vielä, että sais tulla omilla mopoilla kans. Saatais vähän enemmän laitteita ja säpinää sinne radalle. Tietysti omien laitteiden pitäis täyttää tietyt radan omistajan asettamat vaatimukset. Eli mopotin pitäis olla tuollainen minisupermoto eikä mikään vanha "pappis" tai pv.

Nehän mutisi jotain jostain vakutuusasioista, mutta mulla ainakin on henk.koht. tapaturmavakuutus ja eikö siinä ratakierroksen hinnassa "oman mopon käyttäjälle" vois olla ikäänkuin sisäänrakennettuna joku "vakuutusmaksu" josta korvataa omaa mopoa käyttävän mahdollisesti aiheuttamat vahingot "talon" kalustolle ja radalle

Jos uskallat ottaa puheeksi niin voisko vinkua vielä, että sais tulla omilla mopoilla kans. Saatais vähän enemmän laitteita ja säpinää sinne radalle. Tietysti omien laitteiden pitäis täyttää tietyt radan omistajan asettamat vaatimukset. Eli mopotin pitäis olla tuollainen minisupermoto eikä mikään vanha "pappis" tai pv.

Nehän mutisi jotain jostain vakutuusasioista, mutta mulla ainakin on henk.koht. tapaturmavakuutus ja eikö siinä ratakierroksen hinnassa "oman mopon käyttäjälle" vois olla ikäänkuin sisäänrakennettuna joku "vakuutusmaksu" josta korvataa omaa mopoa käyttävän mahdollisesti aiheuttamat vahingot "talon" kalustolle ja radalle
uskallan mä....
wink.gif

onks sul jo oma minimoto? jotai ne ehotteli et ens viikolle ois vuoroja....kysyn viel huomenna niistä ja haluun sen vuoron sit varmana,eikä mitään jos,mutta,kun ..tulee kartingia...
mad.gif

edit:kiitti edelleen onnitteluista
blush.gif

Ei oo vielä omaa motoa, mutta kovasti on hankinta suunnitteilla. Pitää Joulun jälkeen vaihtaa ensin isomopo toiseen ja kattoa sitten paljon jää taateleita tuohon minin hankintaan.

Ei oo vielä omaa motoa, mutta kovasti on hankinta suunnitteilla. Pitää Joulun jälkeen vaihtaa ensin isomopo toiseen ja kattoa sitten paljon jää taateleita tuohon minin hankintaan.
Meinaakko sääki vaihtaa ISON mopon näin talvella?
smile_org.gif
Maksaa ehdottomasti vaivan pyytää tarjouksia näin talvellakin. Mullahan on nyt uusi ja tuolla joka asuu meillä, on kanssa uusi lelu. Kannattaa lähestyä ihan vain mailitse. Se joka vastaa, lienee kiinnostunut sun rahoistasi. Kotkan pulju ei ollut kiinnostunut, mutta Moto-Rauma oli ja se sai diilin. Möi 2 mopoa kerralla!
wink.gif

Meinaakko sääki vaihtaa ISON mopon näin talvella?
smile_org.gif
Maksaa ehdottomasti vaivan pyytää tarjouksia näin talvellakin. Mullahan on nyt uusi ja tuolla joka asuu meillä, on kanssa uusi lelu. Kannattaa lähestyä ihan vain mailitse. Se joka vastaa, lienee kiinnostunut sun rahoistasi.
Jep. Moni on ollut kiinnostunut rahasta. Sähköposteja on jo lähtenyt pitkin kotomaata
biggrin.gif
ja hyviä tarjouksia on jo tullutkin, mutta katselen nyt rauhassa Joulun ettei tule tehtyä mitään hätiköityjä päätöksiä
wink.gif

On mulla jo yks suosikkikin
inlove.gif

Back