Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Gore ei juurikaan suojaa jos vertaa nahkaanEi oikeastaan muuta korjattavaa tähän hätään. Muovit ja tankopaino saivat naarmuja, ja takin kyynärpäästä lähti väriä pinnasta.Vilkku, housut... mitä muuta?tyyriimpi reissu tulikin tällä kertaa.
Loppui meikäläiseltä mutkien ajo kevlareissa tähän; housuista oli farkkukangas repeytynyt sauman kohdalta, ja alla oleva kevlartilkku oli palanut keskeltä puhki. Polvisuoja pitikin ihon sitten ehjänä. Vastaavasti nahkatakista tosiaan lähti vain värit pinnasta.
Nii, juu, te ette ehtineet nähdä sitä Tohota-maasturia joka veti kännissä kuin apina sen ison pusikon siihen tielle ja sen ison stemun tielle käytyään ensin vasemmalla pöheikössä ja sitten oikealla pöheikössä. Siinä sitä kamikaze-meininkiä piisasiTattis Goza:lle veturoinnista ja erityis tänx sille papparaiselle joka hopeisella farmari volvollaan koitti ajaa 3 viimesen yli![]()
Letkaa kun otettiin kasaan, niin ei nuo odotusajat mitenkään kauhean pitkiä olleet! Eli eihän semmosia motoristeja olekaan jotka ajaa koko ajan samaa vauhtia! Jotkut on hitaampia, jotkut nopeempia...Ehkä turhan huima vauhti näin ensimmäistä kesää kurvailevalle tytölle.
Ihan sopivaa vauhtia mentiin siellä takanakin. Minä en ainakaan kaivannut vauhtia lisää. Itse en olisi ensimmäisenä ajokautenani päässyt lähellekkään tuota vauhtia.Letkaa kun otettiin kasaan, niin ei nuo odotusajat mitenkään kauhean pitkiä olleet! Eli eihän semmosia motoristeja olekaan jotka ajaa koko ajan samaa vauhtia! Jotkut on hitaampia, jotkut nopeempia...Ehkä turhan huima vauhti näin ensimmäistä kesää kurvailevalle tytölle.
Kyllä minä odottelin monessakin kohtaa muutaman kerran viisi minuuttia, ehdin hyvin potkia sen rattijuoponkin tielle raahaaman pusikon ja kivenkin ennen takaletkan saapumistaLetkaa kun otettiin kasaan, niin ei nuo odotusajat mitenkään kauhean pitkiä olleet! Eli eihän semmosia motoristeja olekaan jotka ajaa koko ajan samaa vauhtia! Jotkut on hitaampia, jotkut nopeempia...Ehkä turhan huima vauhti näin ensimmäistä kesää kurvailevalle tytölle.
Lakaisukone, baana sileeks! Hienoo et löytyy viel näitäkin motoristeja, kiitos!Kyllä minä odottelin monessakin kohtaa muutaman kerran viisi minuuttia, ehdin hyvin potkia sen rattijuoponkin tielle raahaaman pusikon ja kivenkin ennen takaletkan saapumistaLetkaa kun otettiin kasaan, niin ei nuo odotusajat mitenkään kauhean pitkiä olleet! Eli eihän semmosia motoristeja olekaan jotka ajaa koko ajan samaa vauhtia! Jotkut on hitaampia, jotkut nopeempia...Ehkä turhan huima vauhti näin ensimmäistä kesää kurvailevalle tytölle.![]()