Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mite ois pesti pukaman varapukama ..![]()
joo todella pelotti näkyi vain pitkäkeula roikkumassa persuksissa...mite ois pesti pukaman varapukama ..
Mä voin jollain elokuun ajelulla tulla pukaman varapukamaksi. HD:llä sun taakse siis, kysy romilta onko pelottavaa?![]()
![]()
Hä?![]()
![]()
ei saa kääntää puukkoa haavassa, en pääse. En pääse!![]()
![]()
![]()
Kivenlahti - Alastaro - Kehä III ........Reittivinkkinä Alastaroon katsomaan road racing sm-kisoja![]()
no niijoo todella pelotti näkyi vain pitkäkeula roikkumassa persuksissa...mite ois pesti pukaman varapukama ..
Mä voin jollain elokuun ajelulla tulla pukaman varapukamaksi. HD:llä sun taakse siis, kysy romilta onko pelottavaa?![]()
![]()
Hä?![]()
![]()
ei saa kääntää puukkoa haavassa, en pääse. En pääse!![]()
![]()
![]()
![]()
Kivenlahti-Alastaro vähemmän ku 180km, siel voi olla loppukaffetKivenlahti - Alastaro - Kehä III ........Reittivinkkinä Alastaroon katsomaan road racing sm-kisoja![]()
Toi taitaa olla pikkasen enemmän kuin 180 kilsaa!!!
romi on nyt töissä käyvä nuorimies.... se ei enää illalla jaksa mitään tehdä!Uhkasana ! En oo perä jos romi ei tuu..
pidetään se suu kiinni eikä ruveta soittamaan sitä...ehkä tuun jos oon ajoissa kotona eli ennen viittä pitää olla kotona että kerkeis mukaan...romi on nyt töissä käyvä nuorimies.... se ei enää illalla jaksa mitään tehdä!Uhkasana ! En oo perä jos romi ei tuu..
Soppii soppiii ja hyvin soppiiki.Mikäs tää miniTourinkin ajotyyli on? Sopiiko letkiksen ensikertalaiselle?