• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Milloin on poliisi pysäyttänyt viimeksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BlackCat
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Milloinkas poliisi on pysäyttänyt ja mistä syystä ja mitä seurasi.
Eilen ajelin töistä kotia ja siellähän se tikkari heilui, kyytiä oli ehkä vähän yläkanttiin muuta kyseessä oli pelkkä puhallusratsia eli nopeuksia ei mitattu, papereita ei katsottu eikä ajopeliä vilkuiltu. Luulisi kyllä että samalal voisi paeritkin katsella.

Pärrällä kolme kesää sitten Stadissa, pilli suuhuun ja nollaa näytti.
smile_org.gif

Vuonna -93 tai -94,Poliisikoululaiset pitivät puhallusratsiaa.Alla oli Skoda coupe,nollaa näytti.

Kesäkuussa Saksan ja Tsekin rajalle tullessa sakemannit pysäytti ja tarkastivat paperit ja elokuussa la. aamuna puhallus Kuopiossa.
062802moto_prv.gif

Moottoripyörällä? Vuonna 1982, poliisit tekivät koululla moporatsiaa ja katsoivat sitten kevarihemmojen kortit saman tien.

Autolla pistivät viitisen vuotta sitten juhannusliikenteessä puhaltamaan kun ratsia oli. Nolla tuli vaikka kovaa puhalsin.

Tänä kesänä ajellut alle 3000 km ja puhaltamaan joutunut 3 kertaa.
Viimeisin kerta heinäkuun loppupuolella, ja nollan puhalsin.
Muusta syystä poliisit pysäyttäneet mopolla viimeksi 2001, syynä ylinopeus ja jonkin verran sakkoja tuli.

Vuonna 2002 ja siinäkin syynä oli kun gyykoululaiset harjoitteli puhalluttamaan autoilijoita (olin siis autolla liikkeessä).

Eihän tästä ole kun muutama viikko. Ruskeasannalla PK-ajeluihin mennessä. Pilli suuhun ja pelkkä nollahan sieltä tuli tulokseksi.

Ja ei kun
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Oliskohan ollut joku reilu kk sitten..rätkäpoliisi. Halusi tarkastaa paprut ja kahtella E-merkkejä vilkuista, takavalosta ja (huom. orig.!!) ajovaloista. Unohti kuitenkin tarkastaa änärin ja kilpeä katsoessa vain jotain mutisi ja mumisi, ei vissiin jaksanut kulmaa ruveta mittailemaan.
Paistoi se aurinko välillä risukasaankin  
cool.gif

Viime kesänä Limingassa . Oli puhallus ratsia  
smile_org.gif
Minä olin viiden pyorän letkassa viimeisenä, puhalluttajia kaksi,toinen kauempana. Muut puhallutti ensimmäinen, minut viimeinen . Puhallus ohi läksimme ajamaan niin eiköhän tämä toinen sankari pysäytä minut uudestaan ja pilliä suuhun  
crazy.gif
No tulipahan puhallettua kunnolla  
biggrin.gif
JA nollat
062802jumpie_prv.gif

alkukesästä lähtivät perään. pysäyksiin kun sain niin tuli poliisi sanomaan että "usemman kerran oon sut kaupungilla nähnyt mutta nyt voitti uteliaisuus ja piti tulla kattomaan lähemmin että mikä se on tämä himmeli"

Toissa viikolla puhalluttivat aamusesta, kun oli duuniin matkalla... Mä olen joka kesä joutunu puhallutusratsiaan 2-5 kertaa tai muuten papereiden tarkistusratsiaan.
lookaround_orig.gif

Viimeksi noin pari vuotta sitten Oulussa Linnanmaalla ajoin ratsiaan. Poliisisetä pyysi puhaltamaan alkomittariin ja lisäksi kyseli tyhmiä siitä, että vieläkö näin myöhään syksyllä voi ajaa moottoripyörällä. Ei lokakuun lopussa ole edes kylymä...pohjoisessakaan...
biggrin.gif
Hyvin voi
sport05.gif
.

Pari vuotta sitten tuli Joensuun seudulla kotilolla körötellessä pilli suuhun. Sittemmin lähinnä stadin seudulla pyöriessä ei ole sen kummemmin mopolla kuin autollakaan pysäytelty.

Toissapäivänä, eka kerta elämässä mopolla puhallusratsiaan ja siinä mietin että "ai kas, varmaan pitää kypärä saada pois päästä" Kauheesti autoja perässä ja ei kun tien sivuun kuoriutumaan että takaa pääsee ohi.

Sanoin poliisisedälle "heeeeetkineeeen" kun näpräsin.
Ja hän: "ja ei edes pikalukkoa".....

Nolla, tietenkin.

Tais olla parivuotta sitten kun olin kesätöissä Hangossa ja puhuin kännykkään autossa. Sakon kirjoittivat mutta antoivat vahingossa kaikki paperit mulle eli heille ei jäänyt mitään mustaa valkoisella asiasta. En tietenkään maksanut sitä sakkoa. Aluksi vitutti huolella mutta sitten kun kattelin papereita niin helpotti.
062802jumpie_prv.gif

Edittiä: Ei ollutkaan kun tasan vuosi sitten tuli päästeltyä Hartolan ja Sysmän välillä 48km/h yli rajotuksen ja korttihan siitä lähti 8 viikoks.
withstupid.gif

Maanantaina töihin lähtiessä puhallutti melkein kotipihalla, tulos 0,1. Rupes siinä sitten aukomaan sunnuntaikaljottelusta. Sillä ei sit vissiin eukko anna lotrata tarpeeks viinaksien kanssa.

Kesän ensimmäinen oli heinäkuun lopulla Sodankylän pohjoispuolella kotio päin tullessa 118@100. Onneks ei osunu tutkaa menomatkalle, nääs Norkappissa huomasin että takanen on silee ja ajelin ihan hissunkissun säästellen kotimatkan...

Back